Escape To Dance 2nd Birthday party with Ummet Ozcan 17.2.2012 @ Hämeenlinna

Back to tapahtumat O

Humpappaa, 2v täyteen, Suomen kamaralle ensimmäistä kertaa Ummet Ozcan.

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=22862
https://www.facebook.com/events/229809613761857/

...kovia nimiä kyllä jatkuvasti Hämeessä :D

Tänne siis...

Hoblaa, kolmisen viikkoa

Reilu viikko vielä aikaa ja sitten pistetään jalalla koreasti!!! Käykääpä siis tsekkaamassa tapahtuman Facebook-sivu, skaba on käynnissä ;)

4 yötä ja sitten... sitte..
Feissarissa tapahtuman seinällä pienimuotoinen kisa vielä torstaihin klo 21 asti.

fffuuuuu- just mietin et ois kiva kuulla tätä herraa livenä, on noita kilometrejä vaan vähän turhan paljon välissä

aww.. vähän sama homma ku ylläolevalla. Liikaa kilometrejä mulle kun ei aika meinaa nykyää riittää mihkää +1 päivän reissuihi.

kimppakyydit FTW! :) on nuo helsinkiläiset "liian kaukana winewinewinewine" :)

Mitäs,
konetietä pääsee melkein ovelle asti. Eihän se nyt niin paha ole.
Ei tarvi olla edes Jean Alesi niin tunnissa pyöreesti matka taittuu.

Lähteehän tänne useempikin autollinen väkeä pk-seudulta että jos kyydeistä on kiinni niin kannattaa kysellä vaikka täällä tai feissarin eventissä.. Luulen et kyydeillekin kelpaa isompi luku jakoviivan alapuolelle matkakulujen suhteen. :> Itse meen junalla jo tos kohta mutta takasinpäin ajattelin mahtua jonku etelästä tulevan kyytiin. :)

Tämä olisi sitten viimein tänään.

SESSIONS2

Reboot!

Mässive! Back in Hämeenlinna and ready for Escape 2 Dance… Headliner Ummet Ozcan, the guy was as good as expected. Wicked basslines and fat beats!

Nice to see also people having fun. Pretty standard night! Cheers!

Enjoy the pics!

- Timo

Kotona. Blogia ja kuiva alkuviikosta saa odtottaa.

SESSIONS2

YEY!

Bleeding, aching, bruised, broken camera gear and still smiling! If falling of from a top of a subwoofer means that I will enjoy so much from that evening I would fall again any day! Thank you for a great party and see you next time!

..where's mi bandages?

- Tero

O