TRAKTOR KONTROL F1 keskustelu/helpdesk
tilasin itse näitä 2kpl... se selviää sitten ku ne saapuvat :D mut ainakin youtube videoiden perusteella on just sellanen mitä oon halunnu :) tällä hetkellä samaa virkaa ajaa aika mpd16... ainakin noi on kokonsa puolesta näppärät ja ku on padeissa taustavalot
tilasin itse näitä 2kpl... se selviää sitten ku ne saapuvat :D mut ainakin youtube videoiden perusteella on just sellanen mitä oon halunnu :) tällä hetkellä samaa virkaa ajaa aika mpd16... ainakin noi on kokonsa puolesta näppärät ja ku on padeissa taustavalot
Itsekkin ajattelin tilata 2 kpl.
---
---
Itsekkin ajattelin tilata 2 kpl.
näyttäähän noi kans hyvältä x1:sen vieressä...
Ajattelin käyttää kahta F1:stä Kontrol S4:en kanssa.
Mutta tässä Thomannin ilmoitus:
Tämä tuote on valitettavasti loppuunmyyty Native Instruments Traktor Kontrol F1 (arvioitu thomann toimitusaika: 30.05.2012).
Virallinen julkaisu/myyntiintulopäivä on 30.5., eli ei se ole loppuunmyyty, vaan ei ole edes tullut myyntiin vielä.
Virallinen julkaisu/myyntiintulopäivä on 30.5., eli ei se ole loppuunmyyty, vaan ei ole edes tullut myyntiin vielä.
Hyvä tietää..
---
---
Hyvä tietää..
Juu näistä voi vasta ennokkotilausta laittaa :)
Noniin tilasin nyt yhden F1:sen. Saa nähdä minkälainen se on.
Nyt tuli F1. Aika näppärä laite.
Toinen video:
Mielestäni Remix Desk on vähän harhaan johtava nimi. Ks. laitteella kun voi soittaa vaan sampleja.
Mielestäni Remix Desk on vähän harhaan johtava nimi. Ks. laitteella kun voi soittaa vaan sampleja.
Sampleslotilla voi soittaa biisistä eri osia - eri järjestyksessä - pelkkiä voksuja jne. Eikös se täytä kohdan REMIX -tittelin? :O Luovuudestahan toi o enemmän kiinni.
---
---
Sampleslotilla voi soittaa biisistä eri osia - eri järjestyksessä - pelkkiä voksuja jne. Eikös se täytä kohdan REMIX -tittelin? :O Luovuudestahan toi o enemmän kiinni.
Tuossa tapauksessa mun pitää ensin muuttaa biisit wav-muotoon mp3:sta, että voin leikellä niistä sampleja tohon tarkoitukseen.
---
---
---
---
Tuossa tapauksessa mun pitää ensin muuttaa biisit wav-muotoon mp3:sta, että voin leikellä niistä sampleja tohon tarkoitukseen.
Ja pointti oli? Meinasikko, että se F1 tekee ne sun puolesta?
---
---
---
---
---
---
Ja pointti oli? Meinasikko, että se F1 tekee ne sun puolesta?
En meinannut, että F1 tekee sen mun puolesta.
Mä vaan jätän ton F1:en Remixetin pyöriin kunnes läppärissä menee virransäästötila päälle.
Ihan yhtä hyvin voit leikellä niitä mp3:ia. Muuttaminen takaisin wav-muotoon ei auta tippaakaan. (paitsi jos nimenomaan haluat, että ne sample-pätkät on wav-muodossa)
Native Instrumentsilta on tullut uusi TRAKTOR KONTROL F1. Onko se ostamisen arvoinen? Vai mielummin kannattaisiko ostaa Maschine?