Escape to Dance with Ben Gold 2.11.2012 @ Hämeenlinna
Päivätanssitko nämä ovat kun katsoo keski-ikää.
Voepi olla!*uros*
Piti käydä vähän laskemas :)
Piti käydä vähän laskemas :)
Mä taisin nostaa :D
Päivätanssitko nämä ovat kun katsoo keski-ikää.![]()
Ei kukaan käytä enää klubbaria ku on feisbök. Sad but true.
---
Päivätanssitko nämä ovat kun katsoo keski-ikää.
---
Toi on niin totta! Minä en luovuta. Kuvia uppaan tänne ettei tämä ihan kokonaan kuihdu uuden sisällön puutteeseen. Tosin nykyään harvemmin pääsee bileisiin kun on työtön. Ei ole rahaa mihinkään huvituksiin.
kuukauden päivät vielä*jiihaa*
Viikko vielä herran ensivierailuun(?) Suomessa.
Kisa käynnissä naamakirjassa.
---
---
Toi on niin totta! Minä en luovuta. Kuvia uppaan tänne ettei tämä ihan kokonaan kuihdu uuden sisällön puutteeseen. Tosin nykyään harvemmin pääsee bileisiin kun on työtön. Ei ole rahaa mihinkään huvituksiin.
Kiitos tuosta, ite en ole feisbookissa, ja näillä näkymin ei ole tarvetta liittyäkkään. Klubbaria on tullu seurattua likimain 10 v, ja tää on just hyvä, täältä saan kaiken Suomen bileisiin liittyvän tiedon. Että kiitti vaan klubbarin ylläpitäjät!
Ja sori ku sotkeennuin tähän topikkiin, mut ton feisbök kommentin huomasin ohimennen. Ei tästä tämän enempää. :)
Luulen että nuoria ei klubitus kiinnosta mutta vanhat parrat on ja pysyy osana klubitusta. Itse uppaan kuvia että saitille saadaan uutta sisältöä. Keep the spirit alive...
facebook kuitenkin kuolee jossain vaiheessa, sitä odotellessa lets keep klubitus UP!
Tänään sitten humppakengät jalkaan ja Hämeenlinnan sirkukseen.
On Ben Gold, ensimmäistä kertaa Suomessa, on video mapattu stage ja muutenkin pläjäys visuaaleja sekä muuta uutta ja huikeeta ja vanhaa ja mahtavaa. :D
Oli kyllä laadukas toteutus niin kuin aina ollut. Visuaalit pistetty kokonaan remonttiin. Oli todella hienot. Seuraavaa jään odottamaan. Kiitos ja anteeksi... Kuvaa ja blogia ensi viikon alkupuolella. Tänään viikonlopun toiset bileet.