Kuinka vanha olet?

Back to häröily O

20

23, mutta tähän ei pysähdytä.

Just täytin 21 eli oon vishi 21-22 sitten niin

[muokattu 1.8.2003 14:22]

hmm noi gallupin vastaukset ois kannattanu miettiä vähä tarkemmin, ei kukaan voi olla yhtäaikaa 21-22 ja 22-23
mutta kaikesta huolimatta oon 23 ja täytän ihan kohta 24. Taidan olla keskiverto bileilijää vanhempi? *täh* mutt ei se mitään koska omasta mielestäni en oo vanhentunu enkä varsinkaan kasvanut henkisesti 18. vuoden jälkeen
nim. minullako peterpan-syndrooma

24v ja parta ei kasva vieläkään, ehkä sit kun täytän 30... huoh

[q]Salla:
hmm noi gallupin vastaukset ois kannattanu miettiä vähä tarkemmin, ei kukaan voi olla yhtäaikaa 21-22 ja 22-23
mutta kaikesta huolimatta oon 23 ja täytän ihan kohta 24. Taidan olla keskiverto bileilijää vanhempi? *täh* mutt ei se mitään koska omasta mielestäni en oo vanhentunu enkä varsinkaan kasvanut henkisesti 18. vuoden jälkeen
nim. minullako peterpan-syndrooma
[/q]
No voi kiitos. Muokataan muokataan

Edit: laitatko vielä sellaisen ikätaulukon, että varmasti ymmärrät mitä tarkoitan?

[muokattu 1.8.2003 14:32]

hmmmh, eikös tuo näy ihmisten profiileissa, ja tuolla kohdassa rekisteri, lukee että rekisteröityneiden keski-ikä on 21.2v tjsp

Taidan olla nuorimmasta päästä. 14... Mutta ei se tahtia haittaa*nauru*

[q]insejn:
hmmmh, eikös tuo näy ihmisten profiileissa, ja tuolla kohdassa rekisteri, lukee että rekisteröityneiden keski-ikä on 21.2v tjsp
[/q]
Haloo! Mitä hittoa mä sillä keski-iällä teen? Haluan tietää montako about yhtä vanhaa/nuorta tyyppiä täällä on? Sun tyylillä olisin varmaan menny jokaikisen kortin läpi ja merkkannut ne paperille tai muuhun vastaavaan ylös. Ei kiitos

[muokattu 1.8.2003 14:36]

ei nyt tarvi suuttua

22 ja partakasvaa

18 ja parta aluillaan

[muokattu 1.8.2003 15:03]

Onneksi mulla ei oo hiukset yhtä harva kun parta

23 on hyvä ikä

Täysin kuukausi sitten viidennen kerran 17

[q]blade:
22 ja partakasvaa
[/q]

[q]angelus:
18 ja parta aluillaan
[/q]
Kääntäkää nyt sitä veistä siellä haavassa ja sirotelkaa vielä suolaa päälle. Kiitti vaan vitusti, nyt masennuin ihan täysin.

loppuu sormet kesken. ei osaa sanoo

mut tän puolen sentin sängen vois kyniä pois taas

[muokattu 1.8.2003 15:40]

[q]Armin:
Täysin kuukausi sitten viidennen kerran 17
[/q]

naisellinen näkökulma tähän aiheeseen *nauru**vink*

Kaikki kahdeksantoista kesää tullu elettyä..tosin tunnen itseni välillä hieman vanhemmaks..ja välillä taas ihan kakara-olo no mutta mitäs väliä sillä iällä olikaan...

Ihan uteliaisuuttani aattelin kysellä kuinka vanhoja olette. Itse olen lähemmäs 3-kymmentä. Jos tarkkoja ollaan, niin 23 ja kohta 24...

Ja sit lukkoon vaan tää aihe, jos aikasemmin tällainen oli jo.

O