Club Colors 2.11.2003 @ Helsinki
näinköhän mä oikein et olis K24 ja sunnuntaina?.. corsten olis ihan pakko kuulla ja nähdä.
Niin siis todennäköisesti sama juttu kun PVD:n kanssa eli sunnuntaina ovelta k24 ja ennakolla K20... luulis olevan..*hymy*
koska liput tulee myyntiin???
muistaakseni pvd:n jälkeisenä maanantaina, elikkäs tänään?
varmaa tietoa? missä myydään SB?
muistaakseni, eli yhtä varma kun sääveikkaukset.. pitänee tarkistaa :)
Joo, ei kiitos hesarille enää koskaan.
Minäkin muistelisin, että liput myyntiin tänään SB:stä
[q]J-Tone:
---
kei:
---
Miksi? Yllätit mut tällä kommentilla, koska olin lukevinani sulta pelkkiä positiivisia kommentteja eilisestä :)
[/q]
Sanoin että paikka oli ahdas kuin sillipurkki ja lisäksi kuuma. Hesarin tanssilattia on auttamatta liian pieni, ja koko ravintola sokkeloinen. Ei sovellu ton kokoisille bileille imo. Luojan kiitos Digweed tulee Kaapelille :)
[q]kei:
---
J-Tone:
---
kei:
---
Miksi? Yllätit mut tällä kommentilla, koska olin lukevinani sulta pelkkiä positiivisia kommentteja eilisestä :)
---
Sanoin että paikka oli ahdas kuin sillipurkki ja lisäksi kuuma. Hesarin tanssilattia on auttamatta liian pieni, ja koko ravintola sokkeloinen. Ei sovellu ton kokoisille bileille imo. Luojan kiitos Digweed tulee Kaapelille :)
[/q]
ois kyl tosi muksa nähdä fertsa soittamassa, vaikka onkin hesarilla niin mieli kyllä tekis
</offtopic>
Digweed *sydän**sydän**sydän*
ihan totta. corsten on nähtävä ja tunnettava jokaisella ihon solulla!!
olikin sitte julesin jälkeen, ei dyken, eli 13.10. liput myyntiin..
Eihän tänne voi ees päästä sisään ku ikärajakin on päätähuumaava 24
apuu, apuu, apuu, tänne!!!!!Toivottavasti lippui on jälel viel?*täh*
sit pizzamaustetta mukaan että tuplajuusto maistuu
Ferryn haluaisin kuulla , luvassa varmaan ihq kiksua =) , mutta pvd ja tiesto on ollut niin ruuhkaista , että ei siellä hesarilla ole kiva ryysätä .. Corsteninkin kaltainen nimi saisi kaapelille kyllä tulla mielummin*joo*