Club Hyperion 5.12.2003 @ Imatra

Back to tapahtumat O

Heipparallaa!
Ajattelin vielä ilmotella että ennen Sam Kiiveriä on saatu soittamaan \”kokelas DJ\” (21.-22.00), Mick, joka soitteleepi proge- trancea. Happy hour on mukavasti 21.-00.00, eli hanatuotteet plus salmarit 2.5

lisää infoa ---->linkki

Tamppasin tapani mukaan koko illan. Tooosi kiva ilta. Oikein mukavat valotkin. Ei mitään valittamista - paitsi maksullinen vesi *eiei*... tosin vain periaatteessa; kiitos mukavalle tarjoilijalle *hymy*, joka antoi ensimmäisen vesilasillisen ilmaiseksi ja seuraavat lasilliset tarjosi vessan hana.

Tanssikone kiittää kaikkia!

P.S. CM rulaa... ja tarjosi tällä kertaa kesken biisin makoisat naurutkin ”pienellä” mokallansa.

edit: Bileissä oli useampiakin aktiivisia kuvien räpsijöitä, joten kuvia yleiseen jakoon nettiin ja osoitteet julki, tack!

[muokattu 8.12.2003 13:48]

höh.. teillä sit ilmeisesti oli kivat pileet..*hymy* en päässykään paikalle kun olin hyvän kaverin ylppärijuhlissa. Seuraavaan kertaan.*joo*

[q]Dèja vu:
höh.. teillä sit ilmeisesti oli kivat pileet..*hymy* en päässykään paikalle kun olin hyvän kaverin ylppärijuhlissa. Seuraavaan kertaan.*joo*
[/q]
Seuraavaan kertaan eli ensi perjantaihin...

Kivaa oli *sydän*

[q]Chatte:
ja tarjosi tällä kertaa kesken biisin makoisat naurutkin ”pienellä” mokallansa.

[/q]

Väärän soittimen Cue-nappulan sohaisu kesken biisin kuului setin rakenteluun ;D
(ai et usko vai?=)

Mut kiitos pileistä järkkäreille ja joraajille =) Kivaa oli!11!

[q]Chatte:
ja tarjosi tällä kertaa kesken biisin makoisat naurutkin ”pienellä” mokallansa.
[/q]
[q]CM:
Väärän soittimen Cue-nappulan sohaisu kesken biisin kuului setin rakenteluun ;D
(ai et usko vai?=)
[/q]
*reps* Uskonhan mä.

O