Valentdays Love Parade 24.2.2004 @ Joensuu

Back to tapahtumat O

voiks toi oikeesti olla 24.2 ??
kuulostais joltain ystävänpäivä jutskalta

Lauantai 14.2.2004 Valentine´s Day Love Parade, luki ainaki tempon sivuilla.. vois mennä tamputtelee acidii ja elektroo
tietenki jos ei oo sit mitää mtv shaissee ja

Jahas, pitäsköhän taas alkaa miettiä joensuussa pyörähdystä ja vasta pääsin pois...*nauru*

Kai tässä on tarkoitus rikkoa Berliinin LP:n yleisöennätykset?

Ainakin Klubbarin kalenterissa kyseisen tapahtuman on kerrottu olevan 14.2. Ehkäpäs tuossa otsikossa on pikkuinen lipsahdus tapahtunut...

[q]Amnesia:
Kai tässä on tarkoitus rikkoa Berliinin LP:n yleisöennätykset?

[/q]
Todellakin! Berliinin LP on tämän rinnalla naurettavaa amatöörien puuhastelua.

[q]sOuphy:
---
Chatte:
Ainakin Klubbarin kalenterissa kyseisen tapahtuman on kerrottu olevan 14.2. Ehkäpäs tuossa otsikossa on pikkuinen lipsahdus tapahtunut...

---

niiq vaihdettii.*nauru*
[/q]

joo vaihdoin samat tiedot tonne klubbarin kalenteriin, mitkä löyty tempon sivuilta.. kuka lie alkuperäiset tiedot sinne viskonu..

Plattarilta: ”22-23 Free entry”
kai tänne vois tulla, jos ajoissa pääsee liikkeelle

Vois käydä hiukan tanssijalkaa lämmittämässä ja jos ny kerrankin en ois kännissä

huomenna jani en mä ainakaan koskaan oo tainnu sua kännis nähdä *täh*

Kyl sitä on oltu, mut musta ny ei vaa huomaa ku mä tanssin koko ajan*vink*!

Oli suht hyvät pippalot. hieman olin irti ku rupes \”mayday-anthem\” kelaamaan vauhtia

miepä diggailin. Se kiiverin housetus oli semmoista mukavata menoa että ei tienny miten päin ois kieriny.

Taas 3 kpl ihmisiä, joille ei ole avautunut käsitteiden ”tulevat” ja ”menneet” merkitys?

[q]Jone:
Taas 3 kpl ihmisiä, joille ei ole avautunut käsitteiden ”tulevat” ja ”menneet” merkitys?
[/q]

Pakkoko se on sunki joka asiaan kommentoida.

[q]Progress:
Pakkoko se on sunki joka asiaan kommentoida.
[/q]

Väitätkö etten kommentoi asiasta? Pakkoko sun on avautua jos oma kommenttini koskee Klubituksen selkeänä pitämistä ja siten meidän kaikkien etua?

O