Illusions Productions 4.4.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Illusions Productions

Every first Sunday morning of the month

Sunday the 4th of April from 5 a.m. till noon

Jay Mellin (Screen) & Terry D (Ultimate)
Sharing a four hours set together

DJ TAB ( Resident )

Lights by Simo

Date: Sunday 4.4.2004
Time: 05-12
Recyclable advance tickets 10: Street Beat & Tiketti
Venue: Nosturi
Address: Telakkakatu 8, Helsinki

Website 4.0:http://www.illusions.fi

[muokattu 10.3.2004 14:51]

njahas, vois ehkä skipata

[q]Angelus:
njahas, vois ehkä skipata
[/q]
no eehän voi:)

http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=13116

meni viime yön unet ku nauratti noi kommentit....
skippaan, taas

*nyyh**nyyh**nyyh*
Terry D Illuis... Miks?

Jätän väliin

*ampuu itteensä päähän ja ihmettel miks ei lähteny kuntelee viimeks progee 4h kun sekin on parempaa kun Terry D*

Mua oikeasti pelottaa että Terry D heittää huonomman setin kuin Mark Spoon viime joulukuun illuissa. Tosin siihen vaaditaan jo...taitoa *hahjust*. Pysyttelen siis 4.4. kaukana nosturista.

[q]Puistokemisti:
---
Android:
Mua oikeasti pelottaa että Terry D heittää huonomman setin kuin Mark Spoon viime joulukuun illuissa. Tosin siihen vaaditaan jo...taitoa *hahjust*. Pysyttelen siis 4.4. kaukana nosturista.

---

Ei ei ei, nyt oot käsittäny väärin. Siihen tarvitaan taidottomuutta ja sitähän tuolta löytyy
[/q]

Sitä juuri tarkoitinkin. Ironiaa, katsos...*vink*. On meinaan joskus miehen setit premiaamuissa ollu sitä luokkaa et itku ei oo ollu kaukana

joo, jos luvassa on Mark Spoon -tyylistä laukkaa ja ihme vaihtoja niin passaan aivan varmasti!

Nää on salee ne V65-RAVIT!

[q]Aidan:
*ampuu itteensä päähän ja ihmettel miks ei lähteny kuntelee viimeks progee 4h kun sekin on parempaa kun Terry D*
[/q]

LOL progee 4h LOL

mieli auki ihmiset

vähän sama ku sanoa Digweedin settiä kiksuksi :DD

[q]wxw:
Pitihän se arvata.....nyt sit ängetää tuutin täydeltä sontaa*hmph**dissaa* Terrieri Daavid [muokattu 10.3.2004 20:03]
[/q]

Hmmm... Ny ku ollaan illuissa ni jospa ne äijät pistää tulee koko rahan edestä*jiihaa*!

Terry D illuissa! Ei v****u! Ton on pakko olla paska läppä...

Viime illut oli melkein parhaat ikinä ja nyt tämmöset...voi ei...

olis ollut ihan kiva mennä tsekkaa mellin, mut eiiii.

jaa, mä oon nyt vissiin missanut jotain? en oo ehkä käynnyt tarpeeks premin aamuissa=D eikös terry soita jotai lattari housee/perus housee?

terry nykyisin jakaa kokovartalopuudutusta kansalle... ja sit lopuks cafe del mar..

Ei oo muuten eka kerta kun tämä kreikkalainen stara on illuissa... linkki

On terryn varmaan tosi ihan lukee tätä thredii ku sitä dissataan ihan kybäl. En kyl väitä et se osais soittaa. Eli nää illut jätetään väliin

[q]DagO:
On terryn varmaan tosi ihan lukee tätä thredii ku sitä dissataan ihan kybäl. En kyl väitä et se osais soittaa. Eli nää illut jätetään väliin
[/q]

Wanha asvalttiviidakon sananlasku sanoo että sitä saa mitä tilaa :)

O