www.painoncreation.com ONLINE
Mulle suotakoon tohkeilu ja se etten malttanut odottaa sitä, että pojat itse postaisivat tämän viestin aamusella.
Pain on Creation-website on siis launchattu hetki sitten, käykää tutustumassa osoitteessa http://www.painoncreation.com
Vieraskirjaan kirjoittaminen ei valitettavasti onnistu kuin vasta huomisissa, koska mun pitää ensin ottaa asiasta yhteyttä palveluntarjoajaan.
Otherwise, enjoy!
Helvetin siistit sivut!
heti meni taustakuvaks logo*blush*
[muokattu 6.5.2004 23:12]
propsit jonelle, eipä oo valittamista!!!
Hienoa työtä jone!!
PoC jätkille menestystä toivottelee koko CB ja finrg posse!
tis eyecandyä :) sen yhden videon taustana soiva lush (joku remix) oli saatanan tiukka biisi
Nyt se vieraskirjakin sitten toimii, että ei muuta kuin kaikki pommittamaan. *vink**plur*
Nää on iha sairaan hienot! Good wörk jone*piis*
[q]ezzy:
tis eyecandyä :) sen yhden videon taustana soiva lush (joku remix) oli saatanan tiukka biisi
[/q]
Yeah, se remix oli sen biisin lyhempi versio. Original versio siitä biisistä on ihan lähipäivinä sivuillamme previkka-mp3:sena. :)
tosi hienot sivut
[muokattu 7.5.2004 17:12]
[muokattu 7.5.2004 17:12]
kerkesin jo ihmettelemään, että mites se jone nyt noi paskasti on sivut toteuttanu ku teksti oli ihan vitun isoa ja tablet iha vituillaa, mut sit huomasin, että mul oli toi zoomi (control pohjassa pyörittää hiiren rullaa) jostain syystä oletuksena täysillä. Sitä kun otti pienemmälle niin johan alkoi näyttämään paremmalta
[q]JustinSane:
kerkesin jo ihmettelemään, että mites se jone nyt noi paskasti on sivut toteuttanu ku teksti oli ihan vitun isoa ja tablet iha vituillaa, mut sit huomasin, että mul oli toi zoomi (control pohjassa pyörittää hiiren rullaa) jostain syystä oletuksena täysillä. Sitä kun otti pienemmälle niin johan alkoi näyttämään paremmalta
[/q]
[q]JustinSane:
[/q]
Hohoh, hyvä ettet sentään tullut omasta turailusta mulle noottia pistämään.
Mikäs selain sulla muuten käytössä? En nimittäin ainakaan IE:llä ja Operalla saa tota leiskaa räjähtämään edes zoomaamalla.
[q]Jone:
Mikäs selain sulla muuten käytössä? En nimittäin ainakaan IE:llä ja Operalla saa tota leiskaa räjähtämään edes zoomaamalla.
[/q]
varmaankin firefox.
[q]Jone:
[/q]
Kyl mul ihan IE on, eikä ne nyt joka sivuilla mene vituiks mut esim. sillä promomaterial sivulla lähtee tablet irtoomaan liitoksistaan :)
Lähinnä vaan siinä aluks häiritsi se norsun kokoinen fontti
Lush biisin original -versio on previkkana ladattavissa sivuiltamme. Check it out!
Uudesta Doomed -biisistä previkkaa ladattavissa kotisivuiltamme.
Tyylilaji on erittäin hämärää HardNRG:tä - ei tavanomaisilla saundeilla
voi vittu mitä narinaa!! Täs on kyl munaa.
[q]enrg:
voi vittu mitä narinaa!! Täs on kyl munaa.
[/q]
Lisää on tulossa*pahis*
*sydän* Doomed *sydän*
Ihan saitin oheistuotteisiin viitaten ja hieman pilkkua viilaten niin noissa logokuvissa viitattu fontti on kuitenkin Book Antiqua (eli antiikva/serif eli kirjainpäätteellinen fontti). Eikä Antigua, joka sijaitsee karibialla. Myös mua häirää jotenkin se kieliasu "Official logo font is " musta tosta puuttuu artikkeli, sensijaan en puuttuis siihen jos siinä lukis "Official logo font ". (Ai tylsää, no ei sentään). Mut joo tekevälle sattuu, ja typoja tulee aina.