Future 21.5.2004 @ Joensuu

Back to tapahtumat O

äässit keikkuu sit tulevaisuudessakin
onks toi terassi semmonen suur vai pien?

Suuri ja mahtava*vink*

[q]hallaaa:
äässit keikkuu sit tulevaisuudessakin
onks toi terassi semmonen suur vai pien?
[/q]

Vois olla perusterassilla aika ahdasta soitella*nauru* Toivottavasti sattuu kelit kohdalleen*hymy*

[q]breakaholic:
Toivottavasti sattuu kelit ohdalleen*hymy*
[/q]

no onhan täs reilu viikko aikaa pitää tää pirun takatalvi

jee*aplodit*

nyt elämä on taas elämisen arvone ku on seuraavat bileet tiedossa*vink**nauru*

jippii, trbaalia*nauru*
toivottavasti en unohdu sinne terassille kaljani taakse äpöttämään...
mutta tänne siis tultava, yllätys yllätys*plur*

voi pärkele. Miten, oi MITEN voi olla mahdollista, että aina kun joensuu kutsuisi ihan täysin, niin minä istun töissä seuraavan päivän.

Tilaukseen laitetaan yksi lämmitetty, kopilla ja jääkaapilla varustettu lentävä matto.

*mahti-kiroilua*

Onhan bileitä siellä kesälläkin, onhan? *täh*

[q]T-rex-orava:
voi pärkele. Miten, oi MITEN voi olla mahdollista, että aina kun joensuu kutsuisi ihan täysin, niin minä istun töissä seuraavan päivän.

Tilaukseen laitetaan yksi lämmitetty, kopilla ja jääkaapilla varustettu lentävä matto.

*mahti-kiroilua*

Onhan bileitä siellä kesälläkin, onhan? *täh*
[/q]

Huono tsägä, lentävät matot on kaikki vuosihuollossa*nauru* mut on niitä bileitä kesälläkin*hymy*

[q]breakaholic:
---
T-rex-orava:

---
Huono tsägä, lentävät matot on kaikki vuosihuollossa*nauru* mut on niitä bileitä kesälläkin*hymy*
[/q]

paremp o ollakhi

[q]T-rex-orava:
---
breakaholic:
---
T-rex-orava:

---

---

paremp o ollakhi
[/q]

siis kaikki lentävät matot huollossa vai kekkereitä kesälläki*ding**nauru*

Joo tiukkaa settiä on luvassa, kuopion nakki peruuntu joten täällä ollaan sit loppuillan setin voimin ja voin kertoa et kevyttä poppia EI ole tulossa. kannattaa varautua ettei jalat mee hapoille*vink*

Kovuutta.

PARRRRRTY *pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*

[q]sOuphy:
ei pÄäse taaSkaan.*eiei*

heLLsinki kutSuu jo tuosSa vaiHeessa.

*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
[/q]

Niin....pääkaupunki taitaa houkutella nyt tällä kertaa liikaa puoleensa...seuraavan kerran sitten! Mutta have fun there!

Voi pjärrkele. Tää on nii pahasti kiinni lauantain ja sunnuntain menoissa, et ei ois paljo varaa lähteä perjantaina bilettämään.. kyllä nyt syö miestä. Tarkotus ois tulla käymään mut ei mitenkään pysty jäämään yöhön asti, saatikka sitte *känni*

Mä HALUUN Takaisin PohjoisKarjalaaaaaan... ! *jiihaa**plur*

[q]Mr.D:
Mä HALUUN Takaisin PohjoisKarjalaaaaaan... ! *jiihaa**plur*
[/q]

kukas sua estää tulemasta*ding*

[q]pasi:
---
d|-_-|b:
Voi pjärrkele. Tää on nii pahasti kiinni lauantain ja sunnuntain menoissa, et ei ois paljo varaa lähteä perjantaina bilettämään.. kyllä nyt syö miestä. Tarkotus ois tulla käymään mut ei mitenkään pysty jäämään yöhön asti, saatikka sitte *känni*

---

No jos yhtään helpottaa, niin samassa liemessä olen itsekkin... joten eiköhän käydä autolla paikanpäällä kattelee meininkii ja sitten ajoissa nukkuu lauantain testejä varten!
[/q]

HAHHAHAHHAAA! Raa'at veljekset pohjustaa maitohappojen hyökkäystä pohkeeseen! Aika alta riman... Autolla my ass!!! Joo ja mä soitan sit r n' btä jos raaka ja pikkuraaka tulee autolla. Uskallatteko ottaa riskin...*vink*

vielä reilu viikko...*pahis* Ja sitten erotellaan raa'at kypsistäja hc-bilehirvet ameboista.

ehkäpä, ehkäpä...
Oma rakas on kyl muualla(kai) sillo, joten fiilistä ei oo kamalasti...Mut kyl VP:tä pitää tulla moikkaa, ees nopsasti!!!

[q]Progress:
ehkäpä, ehkäpä...
Oma rakas on kyl muualla(kai) sillo, joten fiilistä ei oo kamalasti...Mut kyl VP:tä pitää tulla moikkaa, ees nopsasti!!!
[/q]
Huoh...*SLÄPPP!!!*

[q]sOuphy:
heLLsinki kutSuu jo tuosSa vaiHeessa.
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
[/q]

Sama homma miullakkiii.. Ois kyllä kiva ollu päästä tää tsekkaa mut just pahimoillee sattu tuo lähtöpäivä..eli huomenna poistun. Kivaa kesää kaikille ja pitäkäähän täällä kivoja bileitä mahtavalla tunnelmalla niinku aina ennenkiii.Yritän päästä käymään. *sydän* Kaikkee hyvää kaikille!

mulle tuli vahvistuksia helsingistä!

O