Club Alternative 5.6.2004 @ Helsinki
Kiksukäsittelyä luvassa lauantaina... *Joo*
2200 - 0230
line-up:
Aidan
Kinli (resident)
Wert (Trinity)
*kiksuuu*
Kaikki tänne vaan!
[muokattu 1.6.2004 21:33]
Muuten oisin kyl Wertiä & Aidanii tullu kuuntelee mut meen kyl tällä kertaa Tampereelle.
Ens kerral sit..
.m
mie tuun varmaan tällä kertaa vain pyörähtämään... mut sen hetken mitä siel pyörin (enkä nuku) niin varmaan tanssin ihan täysii
ny vaan ku sais soittoaikataulut selville :)
ja täällä ei tod nukuta...
omasta linjasta sen verran että, tuttua ja turvallista kiksua ja tech trancea hiukan rankemmassa muodossa on tulossa..
Soittoajat lisätty.
Allekirjottaneelta tulee kiksua -> teknompaa trancee.
ou jee... tänää!!! *Jiihaa* *Jiihaa*
noniih..
olipas kiva soitella kotona
jengiä ois toki saanu olla enemmän mutta omat hyvät levyt korvas senki ja hyvällä fiiliksellä vedettii oma setti läpi...
eikä voi vähätellä yhtään aidanii ja kinlii... lujaa mentii alusta loppuun...
Joo! Yllättävän hyvää meininkiä, ottaen huomioon että siellä oli keskimäärin kolme ihmistä tanssilattialla ja venue oli Premin alakerta... Mua meinas masentaa kun en päässyt menemään sinne Rushiin, mutta kun tajusin kuinka mainiota musiikkia täällä soitettiin niin heti unohdin koko tapauksen. Pitkästä aikaa tuli tanssittua niin että oli paita soaking wet (mä olin se valkopaitainen kaljupää siinä eturivissä), hienoa oli.
Tätä lisää!
(Ainoa miinus oli kun narikassa vaadittiin ylimääräinen 1.50e repusta - koskaan aiemmin ei ole tuollaista lisämaksua vaadittu... No, pikkuraha. Olis tälläsestä klubista maksanut 4-5e sisäänkin. *hihu*)