Ihana 24.7.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

täällä nähdään taas.

I\'ll be here tonight damdididamdam....

Aiii !!
olipas ihanaa...!!!
Oli tosi hyvä fiilis, varsinki nigelin setin aikana!! todella hyvii biisei..
Vähä liikaa ihmisii,mut tälä kertaa se ei haitannu yhtään...

Tulipa oltua paikalla reilun tunnin ja itseäni ei jotenki menoa pahemmin napannut. 26.6 olevat ihanat kyl rokkasivat mun mielestä selkeesti enemmän kuin nämä. Musiikillisesti kyl taas rokkasivat taattuun ihana -tyyliin :)

[q]Angelus:
Tulipa oltua paikalla reilun tunnin ja itseäni ei jotenki menoa pahemmin napannut. 26.6 olevat ihanat kyl rokkasivat mun mielestä selkeesti enemmän kuin nämä. Musiikillisesti kyl taas rokkasivat taattuun ihana -tyyliin :)
[/q]

hmm, tämän kesän ensimmäinen Ihana oli 3.7. =)

[q]ihana:

hmm, tämän kesän ensimmäinen Ihana oli 3.7. =)
[/q]

hei, tottis. muistimoka. meinaa 7.7 olivat moistit :)

niin mikäs se meiniki olikaan!!!!!!!!!!!!!!

Jeiii! Taas oli ihan himmuisen kivaa. Mahtavaa musaa ja ihana kesäfiilis. Ainut mikä välillä pisti vtuttaan oli heebot jotka pyöri tanssilattialla kähmimässä perseitä. Muuten oli taas oikein ihanaa!

[q]*Mirri*:
...Ainut mikä välillä pisti vtuttaan oli heebot jotka pyöri tanssilattialla kähmimässä perseitä. *grr*...
[/q]

Kyl mä mun mielest suurimman osan ajasta istuin ulkona

Oli kyl jälleen oikein mukavaa!
Kiits!
..ja ens viikol uudestaan..

[q]*Mirri*:
Jeiii! Taas oli ihan himmuisen kivaa. Mahtavaa musaa ja ihana kesäfiilis. Ainut mikä välillä pisti vtuttaan oli heebot jotka pyöri tanssilattialla kähmimässä perseitä. Muuten oli taas oikein ihanaa!
[/q]

Jos joku siellä tahallaan ja aktiivisesti kähmiin perseitä, niin ei muuta kuin ilmoitus vaan järjestyshenkilökunnalle välittömästi ja ko. henkilö otetaan kyllä puhutteluun. Itse olen ottanu viime viikolla yhden henkilön puhutteluun ja loppujen lopuksi ohjannut ulos em. syystä yhdistettynä liialliseen humalatilaan, vaikka olin itse soittamassa.

[q]Slusse:
[/q]

no slusse oli ainakin ihan meiningeissä... =)

joo, IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAA oli!!!!

Meikä ainakin diggaili ihan kybäl. Tosin, baari tiskillä 30 min odotus ei ollu kyl kivaa *känni*

[q]ihana:
---
Slusse:

---

no slusse oli ainakin ihan meiningeissä... =)
[/q]
Mä en tota kirjottanu! Epäilen että joku on käyttäny mun konetta kun päädyttiin ”pienellä” porukalla mun luo jatkoille.. prkl..

[q]Slusse:

Mä en tota kirjottanu! Epäilen että joku on käyttäny mun konetta kun päädyttiin ”pienellä” porukalla mun luo jatkoille.. prkl..
[/q]

niinpä niin... tai sit sä et vaan muista =)

*sydän*ihana*sydän*
oli kyllä todella hauskaa! mika ja ana soitti niin loistomusaa että välillä tuntui että naama repee...niin pisti hymyilemään*iloinen* ja onneksi sattui hyvä ilma että ulkonakin tarkeni.
kiitos järjestäjille ja hyvälle seuralle*plur*
niin ja slusse oli kyl aika meiningeissä...*nauru*

Oli kyllä mahtava ilta! Tunnelmaa ja loistavaa musiikkia...

Ainoana miinuksena tosiaan paikoittain puolen tunnin odottelu yhtä kaljaa hakiessa ja aivan mielettömän kuuma... No jälkimmäinen saattoi johtua ihan mun omasta tanssi rytmistä

Valot oli kans kyl loistavasti ohjatut...

Ei epäilystäkään etten tulisi uudestaan...

O