Sextreme Finland 12.-13.11.2004 13.11.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Olipas erikoinen vkl

Nautin todella paljon molempina päivinä.
Esitykset oli varsin mieleenpainuvia ja uskomattoman hyvin toteutettu.

Esityksistä:

Fireflies pojille ohhoh... Tulipusu oli kruunaus upeeseen esitykseen. Toivottavasti poikia näkee joskus tulevaisuudessakin taas suomessa. Ne kaikki temput ja se miten ne oli mukana sinä ja se musiikki /biisit siinä taustalla niin hyvin mietitty et ohhoh.. Mä todellakin toivon että näitä poikia näkis joskus uudestaan koska ne painu niin hyvin mieleen. Paras tulishow mitä oon nähny. Kaikki vaan natsasi.

Sitten... Circus Mundus Absurdus ohhoh.. ei tsiisus teijän menoo... Aivan mahtavaa.*pihkassa*
Lassin tulokin sinne oli piste iin päälle. Teitä tuun kyllä kattomaan uudestaankin sitten kun on keikkaa jossain pääkaupunkiseudun alueella. Mä juuri selitin brodille kuinka toiset kävelee lasisirujen päällä ja se on mukamas niin hienoo kun mä eilen todistin et toiset hyppii niitten päällä. Ootte uskomattomia.

Patric Schauff vangitsi vain taidoillaan... Tsiissus mitkä käsivoimat upeeta taidetta.
Oli aivan mahtavaa kattoo miten kahdella nauhalla se sito ittensä sinne korkeuksiin siis aivan upeeta.

Playboy - tyttö Ella tää nainen osas hommansa ja hyvin upeeta notkeutta. Yllätyin tosi positiivisesti. Odotin jotain et jaahas nainen käy riisumassa ittensä ja se siitä mut erehdyin. Ella osaa tosiaan tanssii ja se miten se oli mukana ja otti yleinsönsä ja se notkeus ja niillä saappailla tangossa tanssiminen niin ohhoh.. wau.

Myös monia muita upeita esityksiä oli et oksat pois.Oliko se mystique tjsp.. se iso tanssiryhmä joka tanssi eroottisen tanssin niin sekin jäi ihanasti mieleen varsinkin loppua kohti se esitys parani tosi paljon.

huoneet:

Kamikaze Barissa tuli viihyttyy ihanasti, siis ihanan rauhallinen tunnelma ihanaa sidontaa ja mm. Kidin päältä sai syödä shushii (vaikka itse en syöny niin oli ihanaa nähä Kidi sidottuna ja pöytänä *pihkassa*.) Suitsukkeet ja rauhallinen meno oli tän paikan valtti.

Indian Chillout Lounge niin wow.. ihania tyynyjä ihana tunnelma.Upeesti toteutettu tuli tosiaan oli että on Intiassa. ihanaa ruokaa ihania ihmisiä. Tykkäsin tosi paljon.

Ibiza room. Siis astuu huoneeseen sisään ja huomaan käveleväni rantahiekalla, on ihania ulkopöytiä ja ihana kesäinen baari,, spoteista tuli auringonkuvia ja tuli tosi kesäinen olo. Mut kaiken kruunasi kun merenä oli tanssilattia täynnä vaahtoo... siis ohhoh. Koko kokonaisuus niiiiiiin hyvin onnistunu että ei mitään rajaa. Siis tää oli täydellinen tila.+musiikkin mikä täällä soi niin sopi niin täydellisesti koko ilmapiiriin... 10 pistettä tästä honeesta.

Dj:t:

Damien, siis ohhoh.. jätkä kävi pyörähtää tangollakin.. *vink**kuolaa* sexy oot. Mut hitto mikä setti miksi en oo kuullu tollaista settii muualla? siis tsiisus mitä biisejä parhaimpia haardi puolen settejä mitä oon kuullu koko tänä vuonna. Tsiisus mitä visioita saatiin senjan kanssa.. Oltiin välillä hautuumaalla tanssimassa ja välillä hautakuopissa ja välillä mentiin rappusia ylö ja oltiin häkeissä jne jne.. siis uskomatonta!

Jean-Michelle... *super**sydän* Voi rakas Pietari sun musiikki on vieny mun sydämen jo vuosia sitten.. En vaan lakkaa tykkäämästä sussa on sitä jotain joka saa mut aina tanssimaan ja saan hyvän olon. Olet yksi parhaista, kiitos erittäin paljon.

Mr. A Minun uusi tuttavuuteni täytyy kyllä sanoo että harmittaa että olen jo pitkään missannu sun settejä koska eilen tuli semmoista herkkuu että oksat pois. toka kerta kun kuulen sun soittavan ja ohhoh pitää tulla uudestaankin kuuntelemaan / tanssimaan missä sitten soitatkin... pitää vähän kattoo kalenterii..

Sasha F Erillainen setti kuin normaalisti mut huoh sitäkin kivempi. Vaihtelu virkistää ja tätä oli ilo kuunella ja alku varsinkin oli tosi mukaansa tempaavaa.

V.Lopez ohhoh mitä biisejä!!! tykkäsin erittäin paljon oikeen ihanaa ja juuri sopivaa tähän tilaisuuteen Pointsit kotiin. ´

Toni Aalto Yllätyin tosi positiivisesti... olin välillä lähössä mukamas hakee vettä mut ups. en pääsykkään kun tuli niin hyvää soundii oli pakko jäädä jamittelemaan

Kiitokset:
Kiitos ihanasta seurasta honestyn tiimi ja kaikki upeet kaverit jotka olitte paikalla.
Kiitos myös illan juontajalle Sirkka Tällille sun juontoo oli iloo seuraa.
Kiitos Raakel kivasta emännöinnistä oli loistava!
Erityis kiitos Lassille kaikesta, mä olen sanaton (joo ihan oikeesti *hih*) Kun sanat ei riitä niin iiiiso

nyt lopetan mun "pienen" palautteen kirjoittamisen mut KIITOS viellä kerran.

*kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos*

[q]UnityF:
Ibiza room. Siis astuu huoneeseen sisään ja huomaan käveleväni rantahiekalla, on ihania ulkopöytiä ja ihana kesäinen baari,, spoteista tuli auringonkuvia ja tuli tosi kesäinen olo. Mut kaiken kruunasi kun merenä oli tanssilattia täynnä vaahtoo... siis ohhoh. Koko kokonaisuus niiiiiiin hyvin onnistunu että ei mitään rajaa. Siis tää oli täydellinen tila.+musiikkin mikä täällä soi niin sopi niin täydellisesti koko ilmapiiriin... 10 pistettä tästä honeesta.
[/q]

nyt mua alkaa ärsyttämään, kuullostaa ihan just mun mestalta (oletan et tuolla soi talo)!

Oli kyllä mukava ilta tuolla (la). Heti ovellla tosin tuli vastaan jotain kixuttelijoita jotka vaativat rahoja takaisin, ilmeisesti koska "tapahtumaa oli mainostettu jonain maailman parhaina bileinä" eikä sitten ollutkaan (?!). Öh, eikös kaikkia bileitä mainosteta about noin. Myös ihmisten vähyydestä valitettiin, mutta olihan tuolla nyt aivan tarpeeksi porukkaa ottaen huomioon Kaapelin koon. Tungoksen sijaan vallitsi leppoisa ja intiimi tunnelma.

Dj:t olivat asiallisia. Sasha soitteli varsin kaupallista settiä jota oli hyvä tampata ja se oliko nyt Dj Noste Ibiza-huoneessa soitti sekalaista kivaa, French Kiss jätettiin ilkeästi lupaukseksi taustalle. Evil.

Plussaa:

+ Pari yllättävää tuttua...
+ Se rollaattori-tyyppi jolla oli meno päällä, kaahaili vaahdon seassa ja ilmeisesti nappaili tiskeiltä tavaroita uudelleensijoitettavaksi kun järkkärit neuvottelivat tyypin kanssa niin kypsän oloisena ^___^
+ Japani-teemanurkka. On "aina" yhtä hämmentävää nähdä tuttuja elävinä sushipöytinä :P
+ Strippari/poledancer joskus klo 01-02, hänen lahjakkuutensa teki suuren vaikutuksen

Miinusta:

- Taisin missata osan artisteista kun aikataulu ei pitänyt ihan tarkalleen, no big deal.

Toivottavasti näitä tapahtumia on tulevaisuudessakin, kiitokset järjestäjille.

[q]UnityF:

Damien, siis ohhoh.. jätkä kävi pyörähtää tangollakin.. *vink**kuolaa* sexy oot. Mut hitto mikä setti miksi en oo kuullu tollaista settii muualla? siis tsiisus mitä biisejä parhaimpia haardi puolen settejä mitä oon kuullu koko tänä vuonna. Tsiisus mitä visioita saatiin senjan kanssa.. Oltiin välillä hautuumaalla tanssimassa ja välillä hautakuopissa ja välillä mentiin rappusia ylö ja oltiin häkeissä jne jne.. siis uskomatonta!
[/q]

Piti pyörii ku oli kerta tanko, vainee kuhan kävin kuuntelemassa PA:ta kun tuppasi toinen levari päästä kiertämään ja pahasti. Settejä et oo kuullu ku ei jaksa HC / gabba-spessu settejä soittaa niin tiuhaan tahtiin. Se levynippu kiers kassin kautta suoraan takas hyllyyn, odottelemaan seuraavaa spessu keikkaa. Kiva että tykkäsitte 8) ... "Hautuumaalla...hehe".

Edit:

Kiitokset munkin puolesta järkkäreille ja Lassille, oli mukavaa päästä kaapelilla tykittämään omia piisejä. Teknisistä ongelmistä huolimatta oli hyvä soittaa...

Kiitoxet kauniit Sextremeen osallistujille, niin järjestäjille kuin menoa ja suloa nauttineille ihanille immeisille!
Tuli veivattua Ibiza Roomissa toisena iltana ihan kixukamaa, eli sekalaista kivaa koska dj:kin oli sekalainen ja kiva ;D

Yhdyn kyllä muihin ihmisiin (taatusti yhdynkin ;) siinä että varmasti jokainen meistä olisi halunnut esiintyä Kaapelitehtaan tilakapasiteetin sallimalle yleisölle. Hetken tuntui että meillä oli varmasti PervParkissakin la23.10. VR-makasiineilla enemmän yleisöä kuin viime vkloppuna Kaapelilla, vaikka PervPark pyöri vielä enemmän esitysten ympärillä, ei niinkään bilettäjien heiluttamisen... Vaikka olipa sielläkin joitain sinnikkäitä tamppareita mun makuun jotka jaksoi fiilistellä mun pienen sievän stygeosuuden illan päätteeksi!

Hauskaa oli, tekniikka pelas, vaahtoa riitti, joten ensi kertaan!!!!

-DJ Noste-

juu-u olipa hauskaa ja hyvis meininki! se ella-striptease-esiintyjä-kanadasta(?) oli kyl ihan guru, roikku ja pyöri vaan jollain yhdellä jalalla. muutenki tosi luxus ;)
harmillista ettei paikalle tullu enempää väkeä. kaapeli on kuitenki sen verta iso paikka, että nyt tuntui vähän kolkolta...
toisella dekillä juu ei hirveesti soiteltu, ääni lähti kiertään vaikka mitä temppuja kokeiltiin :D

kiitos ja anteeksi ;) örrr... -Toni

O