< RE : MOTION : LA 18.12 @ LIBERTÉ > BASS ACTION! 18.12.2004 @ HELSINKI

Back to tapahtumat O

http://www.nutempo.com/remotion/remotion_etu.jpg
http://www.nutempo.com/remotion/remotion_taka.jpg

Motion is back with a bang!

uuh. tänne vois tullakin..

varmaa pöllitte mun artisti & dj nimee pässit! Rojaltit kehii tai ropisee!!*dissaa**nauru**nauru*

[q]remotion:
varmaa pöllitte mun artisti & dj nimee pässit! Rojaltit kehii tai ropisee!!*dissaa**nauru**nauru*
[/q]

come and get it fool! sitäpaitsi siinä on kaksoispilkku sanan keskellä

[q]jaywink:
---
remotion:

---

come and get it fool! sitäpaitsi siinä on kaksoispilkku sanan keskellä
[/q]; <-puolipiste : <-kaksoispiste, mikä on kaksoispilkku (nusnus)

antautuu

no ni, nyt viel mietsille residenssi tonne klupille ja vippilippuja läjä niin oon master has been fully pleased!

ALL YOUR BASS BELONGS TO ME!!!

jospa tänne ennen UMOn Pikkupipareita*joo*

hulluu!

[q]remotion:
no ni, nyt viel mietsille residenssi tonne klupille ja vippilippuja läjä niin oon master has been fully pleased!
[/q]

Jees,

sori tosta nimestä mutta ollaa käytetty MOTION nimeä jo kauan (semifinal, soda, kerma).. ja kun tuli uusi venue niin ajateltiin laittaa siihen tuo RE : eteen. pahoittelen...

mutta tule kuuntelemaan niin tiedät mikä on meininki.. ok??

piis
Motion Kru

[q]jonas:
---
remotion:

---

Jees,

sori tosta nimestä mutta ollaa käytetty MOTION nimeä jo kauan (semifinal, soda, kerma).. ja kun tuli uusi venue niin ajateltiin laittaa siihen tuo RE : eteen. pahoittelen...

mutta tule kuuntelemaan niin tiedät mikä on meininki.. ok??

piis
Motion Kru
[/q]

juu ei haittaa kun heitin koko jutun ihan läpälllä... nääs pakko tarttua tilaisuuteen kun on noin harvinainen mahdollisuus...

tänään paukkuu basso *sydän*

Täähän on käytännössä katsoen miltei naapurissa Kevyt kävely sillan yli ja alamäkeä ovesta sisään Ja kotimatka sujuu vaikka kontaten Olen mukana!

ISO KIITOS KAIKILLE!!! oli hävyttömän hyvät bileet!!

ens kuussa uudestaan..

piis

oli kyl siistii <3 liberte toimii!

ihan saatanan hyvät bileet! harmi vaan et saavuttiin vähän myöhässä ja ehdittiin bilettää vain pari tuntia. Mutta pisteet meiningille ja paikalle! Just passeli tila basso-iltojen pitoon.

p.s. Äänentoisto oli kohtalaisen perseestä eikä basso tuntunut nivusissa, mutta what the hell, me ainakin oltiin ihan fiilareissa kun pitkästä aikaa pääsi tanssimaan muutakin kuin britneytä :D

Tätä lissää jooko joo :)

O