Club Alternative 8.1.2005 @ Helsinki
http://www.zen.fi/alternative/logo_teksti.gif
Tervetuloa viettämääm jälleen kerran iltaa allujen pariin. Tällä kertaa on luvassa haardi linja joka ei jätää ketään kylmäksi. Kiksuttelut on tanssittu nyt on rankasun vuoro.
22.00 - 00.00 Kinli
00.00 - 03.30 Swiss B2B Sasha F
tervetuloa:
sisäänpääsy 5 sisältäen narikan.
tänne...
*känni* tänne.. mut ei liikaa*vink*
Mä en pääsekkään. pitäkää mussut hauskaa täällä oikeen kunnolla.
*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
mä pääsen
Mä en käytä.
[q]arskah:
Mä en käytä.
[/q]
*hahjust**igor**muhaha*
Oli mieluisaa kuulla pitkästä aikaan hyviä biisejä ja meininkiä riitti! Terveisiä tutuille, oli ihanaa nähdä teitä*hymy*
joo oli kivaa*joo* kerranki ku pääs lähtee jonnekin näin lyhyellä varotusajalla*nauru* ja ensimmäistä kertaa premissä(oonkohan vähän myöhänen..?)*iihhih*
jepjep kivaa oli musa oli*super* hyväää! !Kiitokset Sasha F:lle!!!!!!!
ite satuin paikalle ihan vain katsomaan meininkiä mut sinne tulikin jäätyä loppu illaksi... suur kiitos artisteille ja järjestäjille... krapula on kova...
Oli ihan kivaa juuh, mitä nyt pari ikävää välikohtausta.
Mut oli kivoi ihmisiä ja loistavaa musiikkia. Kiitos parille tosi ihanalle ihmiselle
Pitkästä aikaa jaksoin lähtee alluihinkin.. Mut kivaa oli :) Pari ihmistä kyllä teki kaikkensa pilatakseen mun illan, mut baarimikko pelasti sen Kiitos. (Nii, ja musiikki oli loistavaa *sydän*)
[q]Shaznay:
Pitkästä aikaa jaksoin lähtee alluihinkin.. Mut kivaa oli :) Pari ihmistä kyllä teki kaikkensa pilatakseen mun illan, mut baarimikko pelasti sen Kiitos. (Nii, ja musiikki oli loistavaa *sydän*)
[/q]
Way to go honey. Toi sun musa kommentti oli niinku just niin btw. Pitää sun sit vissii jatkossa valita et mistä tistkiltä juomas ostat, hihuuuuuuu. Pyydähän seuraavaksi siltä 'talon erikoinen'.
Oli ihan kivaa. Tulin duunista vasta n.puol2 jälkeen. Anteeksi niiltä kenen varpaille tallasin, kun innostuin pomppimaan.
Ja sitten vähän valitusta; en todellakaan tahdo että kukaan kääliömies tulee hetkuttelemaan itseään takapuoleeni kiinni tai tullaan kysyyn kesken tanssimisen että tunnenko mä sut jostain/ollaanko me nähty jossain?... Se hieman ärsyttää.
Musiikki oli aivan loistavaa*hihu*