CHICA 22.1.2005 @ TAMPERE
jos mä repisin mu sukupuolielimen irti sillee et sen tilalle jäis vaa reikä ni pääsisiks mä 4egellä sisään? (ja jos pääsisin ni kenen sisään (ja miks))
Vuosituhannen talobeibit rokkas kyllä eräissä pippaloissa *jiihaa*, joten taidanpa saapua paikalle jos opiskelukiireiltä nyt kerkee. Ja pitääks housut tosiaan vetää ovella nilkkoihin, jos joku tyttö näyttää liikaa mieheltä, eikä halua maksaa kuutta egee? Ihan ton paremman puoliskoni takia kyselen.*nauru*
No todellakin tytöt rokkaa :) Harmi vaan et nää on samaan aikaan kuin eräät toiset kemut, mutta toivottavasti tulee viel toinenkin mahdollisuus kuulla typyjä Tampereella.
Haastan kaikki tytöt tyynysotaan!! *lmao**plur*
(pyjamaan pukeutuneet saa aloittaa)
Voi olla et teeman mukaa pukeudun kaikist imelempii vaatteisii mitä on ja tietty vaaleenpunasta
Tytöt rokkaa
All heil sukupuolisorto! Sit ku mä perustan klubin ni jäbät pääsee ilmaseks sisään ja ämmät maksaa ^__^
Noei, tänne tulossa.
Hei mikä musa meiniki on tulossa löysä vai mikä? (chill, hard house, house, trance) Jos on kova meininki luvassa niin olen 100% paikalla!
[q]Tontsis:
---
Nacu:
Haastan kaikki tytöt tyynysotaan!!
---
Mä haastan sut alusvaatesotaan 
[/q]
Haaste vastaanotettu. Kotona nähdään
Lalalauantaina....Tytöt rocks big time!*jiihaa* Laitoin just pakin valmiiks ja kyl sinne hieman "rankempaakin" haussia jäi.
Kantsii tulla kuuntelee ja kattelee mestoille,onko tarpeeks tiukka meininki!*hihu*
Nämä vasta huomenna 
Pitäs varmaan alkaa kasaan tavaroita että sais ne hehkulamput huomenna hajotettua...
Täällä olis tarkoitus tulla piipahtamaan, toivottavasti se vaan suinki on mahdollista..
[q]mayah:
Anu hei, ei mitään saumaa, et tulisin Tampereelle ja me ei nähtäis, et järjestäpä ne asiat kuntoon.... 
[/q]
En mä vaan ne muut... 
No ei, mä tuun si vaikka yksin! Pidä tää lupauksena, jos rikon sen, saat tulla lyömään mua kuonoon heti keikkas jälkeen!*släp*
hmm.. vissii ihan mielenkiintonen ilta tulossa
Mitähän sinne pitäis laittaa päälle? onko pinkki päivän sana? glitteriä?
Tämä ois kyllä kiinnostanut, menee vaan kaks tapahtumaa ikävästi päällekäin.
[q]pathi:
Tämä ois kyllä kiinnostanut, menee vaan kaks tapahtumaa ikävästi päällekäin.
[/q]
Elämä on valintoja.
Kellään mitään tietoa tyttöjen soittoajoista?
tänne kyl piipahtaan!
luvassa paljon kukkia ja sydämmiä ( koko päivä meni niitä ripustaessa)
CO2 = CHICA -50%
eli siis co2 kutsulla pääsee chicaan puoleen hintaan !!! voimassa klo 22.00-03.00..eli siis tytöt 2eur pojat 3eur vain kutsulla !!!
ja chicahan oli kans tänään @ kiva,tre
Erittäin hyväät bileet =) suur kiitos Djille =) kuvia tapahtumasta ja ehkä video...myöhemmin *aplodit**jiihaa**nauru**super**piis*
Jep, hyvät bileet, harmi vaan et missasin kokonaan Lady K:n. Minkäslaista settiä hän soitti? Cinnamonin ja Lucy Luken b2b oli aika monipuolinen ja tanssittava kokonaisuus
Mayah pistikin sitten astetta rankempaa settiä ja biitti oli välillä aikas tylyä
Ei voi kyllä muuta sanoa ku et tytöt rokkaa, ja pojat ei...eiku...