uv-värit
Moiks! esitänpä typerän kysymyksen.
Mistä voi ostaa uv-meikkejä tai muita uv-maaleja? Pöllö kun oon enkä ole löytänyt mistään vielä??
VArmaan pilailupuodeista löytyy? Esim. kaisaniemen metroasemal on yks.
Sit esim. Nana star ja morticia... mut nois kahes hinnat kyl saattaa vähän hinkata.
UV-kynsilakkaa, hiusmaskaraa, yms löytyy ainakin Honestystä (http://honesty.fi/)
siinä on sellainen teatterikauppa kun menee keskustasta hakaniemeen juuri ennen hakaniemen siltaa. (se silta mistä menee ratikka)
toinen on nanastar joka on kalevankadulla tai eerikinkadulla :D ei muista :D
Perus uv-maaleja (siis ei meikkaukseen) mm. siitä highlightin vieresen sparin alakerrassa olevasta askarteluliikkeestä
en muista nimeä juuri tällä hetkellä :)
[q]sts:
Perus uv-maaleja (siis ei meikkaukseen) mm. siitä highlightin vieresen sparin alakerrassa olevasta askarteluliikkeestä
[/q]
tempera.
Meidän koululaiset sa sielt alee.. *köh köh*
Kiitos kaikille vastaajille ehkäpä minäkin löydän nyt jotain loistavaa *blush**jiihaa*
[q]sts:
[/q]
Arteljee,tai jotain siihen suuntaan
[q]peikkotyttö:
---
sts:
---
Arteljee,tai jotain siihen suuntaan
[/q]
Juu näin se oli tosisaa Arteljee
kangasvärejä saa seriväristä, neonounasta,keltasta,vihreetä,oranssia ja violettia ainakin...
Valoverstaalla on esim. UV-kehomaaleja, meikkejä, kynsilakkaa ja värikyniä. Europehousessa (mm. Asematunneli) on ollut ainakin jotain UV-krääsää joskus.
[q]KittysDead:
---
sts:
---
tempera.
Meidän koululaiset sa sielt alee.. *köh köh*
[/q]
Wrong,Tempera on Uudenmaankadulla.. *köh köh**pelle*
toi pulju mitä haitte on nimeltään Arteljee..
[q]DiamonDie:
Valoverstaalla on esim. UV-kehomaaleja, meikkejä, kynsilakkaa ja värikyniä. Europehousessa (mm. Asematunneli) on ollut ainakin jotain UV-krääsää joskus.
[/q]
kiva puoti, kiitos linkistä.
Vinkki (kiitos KritikaL *hihu*): normaalivalossa kirkkaan läpinäkyvää UV-hohtavaa kynsilakkaa löytyy Yves Rocherilta (liike esim. Forumissa) - hinta n. 9, vaalentaa ja vahvistaa myös kynsiä Hohtaa siis UV-valossa semmoisena violetinvalkoisena
[q]sapeli:
Vinkki (kiitos KritikaL *hihu*): normaalivalossa kirkkaan läpinäkyvää UV-hohtavaa kynsilakkaa löytyy Yves Rocherilta (liike esim. Forumissa) - hinta n. €9, vaalentaa ja vahvistaa myös kynsiä Hohtaa siis UV-valossa semmoisena violetinvalkoisena
[/q]
Mä oon ostanu samaista kynsilakkaa joskus jostai tarjoustalon halpalaarista paril eurolla :D
[q]hemuz-:
Mä oon ostanu samaista kynsilakkaa joskus jostai tarjoustalon halpalaarista paril eurolla :D
[/q]
Hmmm... Ihan viime aikoinakin? Tuon Yves Rocher-kynsilakan löytämiseen asti olin sen vaikutelman alaisena että kirkkaita UV-kynsilakkoja ei Suomesta liiemmin löydy... Hyvä tietty jos olisi halpoja vaihtoehtoja
[q]sapeli:
---
hemuz-:
---
Hmmm... Ihan viime aikoinakin? Tuon Yves Rocher-kynsilakan löytämiseen asti olin sen vaikutelman alaisena että kirkkaita UV-kynsilakkoja ei Suomesta liiemmin löydy... Hyvä tietty jos olisi halpoja vaihtoehtoja
[/q]
No on siitä muutama vuos kyllä aikaa, mutta pitäkää ihmiset silmät auki.
[q]sapeli
Hmmm... Ihan viime aikoinakin? Tuon Yves Rocher-kynsilakan löytämiseen asti olin sen vaikutelman alaisena että kirkkaita UV-kynsilakkoja ei Suomesta liiemmin löydy... Hyvä tietty jos olisi halpoja vaihtoehtoja *joo*[/q]
[q]DiamonDie:
[/q]
Tuolta näyttää löytyvän uv-kynsilakkaa hintaan 3e.. täysin samaa ainetta itse ostin pari vuotta sitten Unkarista. Olenkin vähän jo panikoinut, että mistä moista löydän enää, eipä enää tarvitse miettiä.
Ei ehkä liity uv-väreihin, mut uv-aiheeseen; eli mistä saisi kotikäyttöön sopivia uv-loisteputkia?
[q]DominikH:
Ei ehkä liity uv-väreihin, mut uv-aiheeseen; eli mistä saisi kotikäyttöön sopivia uv-loisteputkia?
[/q]
Tuolta samaiselta Valoverstaalta näyttäisi löytyvän niitäkin.. tiedä sitten onko halvemmalla jossain tjsp. Pystyy näemmä tilaamaan suoraan kotiinkin. Ai niin ja Europehousessa on tainnut ainakin joskus olla.