millä kuuntelet elektronista?
Tällä hetkellä kuuntelen autossa, oon himassa sen verran vähän. Autossa mulla on siis Sonyn MD + 10 cd:n vaihtaja.
Kesällä vielä mulla oli Yamahan vahvari ja saman sarjan perusmallin cd-soitin, Reloopin dekit ja mikseri , kaiuttimina 2x Radotehnika pää, 2x Sonyn taka ja Pioneerin keski.
clubculture:[q]Tällä hetkellä kuuntelen autossa, oon himassa sen verran vähän. Autossa mulla on siis Sonyn MD + 10 cd:n vaihtaja.
Kesällä vielä mulla oli Yamahan vahvari ja saman sarjan perusmallin cd-soitin, Reloopin dekit ja mikseri , kaiuttimina 2x Radotehnika pää, 2x Sonyn taka ja Pioneerin keski.
[/q]
Wau sä oot varmaan tosi onnellinen
Teknarit, Vestax PMC-55 mikseri ja mackie HR 824
aktiivimonitorit.
muilla kombinaatioilla en musiikkia kuuntele
Kotona erillis stero setti, kaiuttimina 6xB&W CDM 1NT, CDM CNT ja subina CDM ASW. Vahvistimena Sonyn VA333ES, CD XA333ES, MD JA333ES ja DVD Pioneer DV-656a.
Duunissa CD-RW asema ja Sonyn MDR-CD2000 luurit tai joskus F1:t
Liikkeessä Sonyn MD Walkman MZ-E909 & perus nappi kuulokkeet.
...oon aika merkkiuskollinen (B&W & Sony)
Levarit ja djm-600 ja myös ihan tavallinen cd soitin sekä md soitin on kovassa käytössä kotona!!!
panasonicin ministereot... viiden cd:n vaihtaja ja tupladekki, jeheiiiiiiiiiiiiii............. ei vaan ihan toimivat. ja riittävät luksukset, herätykset, ajastimet ja kaikki! *ohhoh* hitsin hienoo.
Onkyon vahvari, CD- ja DVD-soitin. B&W:n subi ja Avalanchen skobet...
Mitä naurettavaa kännykässä on? Hyvin kuuluu mp3set ja radio
Riippuu missä olen...
Jossain liikenteessä ilman autoa: Sony md-r91 + mdr-v300
Himassa: Philipsin fw-850c (minihifi)
tai
Tietokone > Altec Lansing 2x pikkuset pöytä skobet ja pikku, pikku aktiivi subi + välillä nuo philipsit
Autossa: Pioneer deh-4300 + almeran mahtavat 4 alukp. kaiutinta (subi puutuu, ikävä kyllä)
[muokattu 28.2.2003 17:48]
no onhan tos vähän kaikenlaist kerääntyny.. pari 12" subbarii ja epämääränen määrä kaikkee muuta poppikrääsää.. sillee et just pärjää tämmöses 10 neliön huonees ja voi sopivasti ärsyttää muita talossa asujia..;)
kämpillä: teknarin waffe + 1900 luvun jälkeen tehdyt skobet
Faijan luona: Pikkusysterin ghettoblasteri tai kannettava cd
Liikenteessä: eerikin pojan mp3 playeri samanen sonyn kannettava cd malleja ei voi muistaa ulkoa...
elikkä perus erillis stereot on käytössä kenwoodin vahvari ja cd-soitin. Jamon kaiuttimet ja kenwoodin 10" subi...
bunde:[q]elikkä perus erillis stereot on käytössä kenwoodin vahvari ja cd-soitin. Jamon kaiuttimet ja kenwoodin 10" subi...[/q]
Hmm...onks sul mitää dataa Jamo Concert II kaiuttimista?*täh*
tää on vaikee ku mä haluisin nappasta tosta tosi monta :) mä kuuntelen minidiscillä, omal laitteistol ja kuulokkeil ja ilman ja... ja.. mistä vaan mistä lähtee ääntä
Kaalepilla eli mp3-soittimella. Harmi ku siihen ei mahdu kovin hirveesti musaa.
Roger Roger:[q]Kaalepilla eli mp3-soittimella. Harmi ku siihen ei mahdu kovin hirveesti musaa.[/q]
Sun kaaleppi on ihku!*plur**plur**plur*
Hmm... no mä kuuntelen mun eläkeikää saavuttavan tietokoneen kautta....
En omista mitään musalaitteita.... Hmm... taidan olla omituinen...*justjoo*
yleensä minidiskillä kuuntelu on nautinnollisinta .. , koska kotona ei voi kuunnella niin kovaa että nautinto olisi maksimaalinen . Minidiskillä voi luukuttaa kiksua oikein kunnolla .. varsinkin aamuisilla koulureissuilla .. aah
yleensä olen liikenteessä eli kuuntelen korvalappustereoilla...musiikki ei kuulosta niin hyvältä kuin kunnon sterkoista, mut I LIVE FOR THE MUSIC!!!!*piis**purr**piis*
Elikkä tossa vahvistin aiheen tiimoilta tuli mieleen että
millä porukka kuuntelee musaa (himassa tms. ei bileissä *hih*).
Eli esim. ite käytän kuunteluun ihan normaalia erillis stereo settiä,
kun kuuntelen taustalla, mutta kun haluun kuunnella kuunnella *hymy*,
niin käytän luureja.
(Kaikki munkin päätä vaivaa).