Mental.SUN 26.5.2005 @ Turku
I`m here torstai fiilistelyy
Mental *sydän*
Paviaani *sydän*
Kesätorstait *sydän*
Tossa kattelin et mitäs täällä soittelis ni luulen et mun osalta tää torstai ei mee musan puolesta ainakaan fiilistelyks...Kaivoin kaikki kuolema piisit
[q]Rocca, 13.5.2005 13:03:
Tossa kattelin et mitäs täällä soittelis ni luulen et mun osalta tää torstai ei mee musan puolesta ainakaan fiilistelyks...Kaivoin kaikki kuolema piisit
[/q]
junnu lepposat kesäthöörsdeit pitää ottaa iha khillisti! et nakkaa ne ultimatemegarotterdamterror-bangerit bäkkiin!
[q]synth3sizer, 13.5.2005 13:26:
junnu lepposat kesäthöörsdeit pitää ottaa iha khillisti! et nakkaa ne ultimatemegarotterdamterror-bangerit bäkkiin!
[/q]
Ei löydy lepposta vielä laukusta muuten oliski voinu paukuttaa drum n bass...mut mättö ilta ku on tehty ni pakko soittaa sitten sitä
Saa soittaa mun puolesta vaikka nokkahuilua b2b mutsin kanssa.
Ei tuolla nyt niin tarkkaa ole.
edit: typou
[q]negatiivi, 13.5.2005 15:58:
edit: typou
[/q]
Jee! Eka tapahtuma mihin mäkin voisin osallistua musiikillisella ulosannillani. TööT b2b roskakori feat. huuliharppu <3
Katsotaanpa, mitä tästäkin syntyy :)
Laitetaan tyrät rytkyyn ja maksa paukkuun
[q]negatiivi, 13.5.2005 15:58:
[/q]
*isoreps*
ja hei! mikä idea olli järkätään joskus sellanen ihan vapaamuotoinen akustinen (voin soittaa vaix isoo harppua, vaix en oo yhtään kyl harjotellu)trippailu-kikkailu-kenties kokkailu-iltama (paviaanissa)..hmm..tai jossain luonnossa ..hmm......noo-niin!
Tänne sit jos tippuu pois laivasta...*iihhih*
Joo-o... Tänne
Tänne vois kyllä tulla toviks ainakin fiilistelee
Varsin mukavat kekkerit ja kesäinen fiilis.
Oli mukava soittella ja paalu matka oli varsin mainio. Erityisesti kiitos paalumatkasta Falikkulle: pidit herellä yllättävillä biisi valinnoilla, Scooter - "Let me be your Valintine, JEEAAAH" pisti jalat vipattamaan takapenkillä.
P:S kohta se tulee UDJS(kaksi tornia) - se mullistaa maailmaa.
[q]deni, 3.6.2005 11:21:
Varsin mukavat kekkerit ja kesäinen fiilis.
Oli mukava soittella ja paalu matka oli varsin mainio. Erityisesti kiitos paalumatkasta Falikkulle: pidit herellä yllättävillä biisi valinnoilla, Scooter - "Let me be your Valintine, JEEAAAH" pisti jalat vipattamaan takapenkillä.
P:S kohta se tulee UDJS(kaksi tornia) - se mullistaa maailmaa.
[/q]
Joo.. kivaa oli siitä ei pääse mihinkään. Paluu matka oli kyllä hauskin pitkään aikaan.
Vanhat rallit pisti hymyn naamalle ! :)
Kiitokset Jussille ja kumppaneille mahdollisuudesta soittaa, sekä Deni:lle & Ilsulle matkaseurasta.
.m
ps.
deni, tää on ihan pakko hankinta : http://www.discogs.com/release/120225