Sunday PussyClub@RG 29.5.2005 @ Helsinki City

Back to tapahtumat O

sunnuntai pussyt lähestyy! eiköhän pistetä jalalla koreasti kaikki yhes koos basson sykkeeseen *sydän*

Mä oon ainakin koko illan kädet ilmassa!

vielä ois pinppiä niille jotka jaksaa peppua veivaan..

soittojärjestys:

DJ´s

Jagu
Milla Lehto
disko_joe

pussy feels good!

o/ tänään veivataan peppua sekä levyjä ahkerasti! lopussa odotettavissa vielä b2b2b meininkiä

I *sydän* Pimnpi

tänään tänne *joo**joo*

Kyllä laitetaan ruusunen kuumaks tänään!

Olipas kivaa pyörähtää täälläkin juomassa sidukka ja kuuntelemaas loisto musaa *sydän*

Tyhmät bussit ei vaan kulje sunnuntaisin niin kivasti ja joutu lähtee aika aikasin pois.
Tosin väsykin on alkanu painaa simmuu pitkän vkl jälkeen. Mut loistava lopetus tälle viikonlopulle

AIAIAIAIA mikä lopetus!!! KLF-Last Train to Transcentral*sydän**sydän**sydän*Muutenkin maistu kyllä meno. Tähän oli hyvä päättää muksa vkonloppu.

Ihan jees meno oli ja hyvää musaa, mitä nyt itse hieman väsähtäneenä hengasin. :)

Mukavaa oli!

Pussy-jengi jaksaa jumpata hyvin vielä sunnuntainakin! Ilta loppui kyl vähän liian nopeasti ja kesken hyvän boogien... Kiitokset Taru, Milla & Jagu! Ja Unikin special vj appearance

oli kyl :)

mukavia nämä maanantaivapaat..

mukavasti jaksoi vielä rankan viikonlopun jälkeen! kiitos jagu, disko_joe ja pussy people :)

olipa kiva tanssia vielä sunnuntaina kiitos jasulle jagulle ja millalle kivoista seteistä. väkee olis voinu olla hiukan enemmän ja jatkoillekin olis tehny mieli vielä lähtee mut väsytti kyl jo aika lailla *hikoil**nukkuu*

O