dj:n elämäkö?

Back to tv, radio, leffat, web O

http://www.doubleedgefilms.com/spin/player.html

onko dj:n elämä tälläst?

En saa tota millään toimimaan Mitä tossa tapahtuu?

Eiku DJ:n elämä on sellasta että ympärillä häärää kauniita naisia jotka hieroo toisiinsa öljyä ja syöttää mulle rypäleitä ja juottaa kuoharii <3

[q]ant1, 17.8.2005 17:45:
Eiku DJ:n elämä on sellasta että ympärillä häärää kauniita naisia jotka hieroo toisiinsa öljyä ja syöttää mulle rypäleitä ja juottaa kuoharii <3
[/q]
Eiku se oli ISEA-risteilyn poreallas, jos lisää vielä sen, että Jori Hulkkonen soittaa kymmen metrin päässä ihan vitun hyvää settiä (samalaista kun Illuissa). :)

[q]ant1, 17.8.2005 17:45:
[/q]

heh... *nauru*...

Ehkä tylsin ja paskin video mitä olen katsonut loppuun asti.

[q]Amnesia, 17.8.2005 17:47:
[/q]

ai... mun mielest oli siististi tehty, jne...

Ihan paras! Oli kyllä todella omaperäinen idea tuossa filmissä.

tää on kyllä mielettömän hieno video. omaperäinen idea indeed :)

[q]Individual, 17.8.2005 17:49:
Ihan paras! Oli kyllä todella omaperäinen idea tuossa filmissä.
[/q]

Totta.

[q]esp

ai... mun mielest oli siististi tehty, jne...
[/q]

Olihan se sinänsä taitavasti tehtyä kamaa, mutta minuun se ei vedonnut millään tavalla. Steriili, äärimmäisen itseääntoistava, musiikki täysin yhdentekevää...mutta jos joku tykkää niin mikäs siinä.

Oli muuten tosi hyvä video mun mielestä.

Hemmetti! Ettikää toi jostain muualta ja lähettäkää mulle linkki! Mä haluun nähdä kans mutta tällä duunikoneella se ei suostu toimimaan Rypee kohta ärsyttämään

Hyvä video!!!

[q]Amnesia, 17.8.2005 17:47:
[/q]
Second that!

Idea toimi ehkä 2 sekuntia, mut sen jälkeen seuraavat 10 minuuttia oli kyl aika tylsää. Omaperäisyydestäkään ei kauheesti saa pisteitä, mun mielestä tota samaa ideaa on käytetty aika monessa leffassa / mainoksessa / musavideossa.

Good god. Onneks mä en oo deejii, mä vaan soitan levyjä.

Vauuuuuu! Mahtavaa! *joo**hymy*

Mä vaan en jaksanut kattoo tota loppuun..

parhaat video/flash linkit http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=31033

O