DanceteriA 5.11.2005 @ Helsinki
http://img38.imageshack.us/img38/4315/danceteriauusi16pv.jpg
[iso].:DANCETERIA:. SATURDAY 05.11.2005:.[/iso]
Dancin´ and prancin´, groovin´, keep on movin,
flying, stop your crying, choosin´, while you´re
cruisin´, music is the answer, to your problems,
keep on movin, then you can solve ´em...
(Danny Tenaglia - Music is the Answer)
[iso].:Danceteria @ Birdie / Basement, Annankatu 10 Helsinki. Resident DJ Mr.A. Lights By Severi. Open 22-04. Free Entry before 23, 3 after. Agelimit 22 years. Welcome:.[/iso]
uusi flaba lisätty.
Tänne on pakko ilmestyä!!!
hola!
Hyvin levätyn perjantai-illan jälkeen mulla on pitkästä aikaa to-del-la twisted olo. *pahis**enkeli*
Pirpeli, Kamu, Grizzley, Jacques, Kidi, Santtu, Janne, Mirri, Hippalord, Josbe...(ja n.50 muuta kenen nickiä mä en vielä muista....
Te Ihanuudet jotka olette käyneet about joka lauantai avajaisista lähtien; sovitaanko että
tänään TANSSITAAN NIINKUIN HUOMISTA EI OLIS OLLLENKAAN !?? (paitsi että
säästetään vähän jalkoja vielä Illuihin...*jiihaa**ding*)
Ilalla nähdään...nähdään....nähdään....
-ana.
ps. mulle saa laittaa privana viestiä jos haluu nimeä listaan. ja täähän koskee siis kaikkia. ja siis ennen
klo 23 ilmanen sisäänpääsy.
Hmmm..
Tänään jää kyllä Miami Vicet väliin.
Pitääpä ottaa nokka kohti housen mekkaa Helsingissä...
Miamista haetaan ensin hiukan heatia ja loppuillasta tapahtuu Lintusen lattialla kummia
Danceteria ja Mr. A, need I say more?! *sydän*
Jooooooo!! Eiköhän tää selvittäny mun vaiheilun tän illan suhteen. *sydän*
Tää yrittää päästä paikalle mikäli pääsen karkaamaan yksistä kemuista johin oon lupautunu duunikamun kanssa. Mut jollen nyt niin ens vloppuna viimeistään molen messissä!!! Pojat ainaki tuleen edustaan munki puolest..*tirsk*
täällä kuhan päästään MIAMI VICE menosta eroon*joo*
[q]Klabi, 5.11.2005 18:19:
Hmmm..
Tänään jää kyllä Miami Vicet väliin.
Pitääpä ottaa nokka kohti housen mekkaa Helsingissä...
[/q]
Oikeaa puhetta! "Kasari"-meno on tylsää.. Antti on paras
*sydän* Luxussuperihkuplurlove *sydän*
Oli kyllä taas kerran aivan käsittämättömän loistava ilta! Antti on kyllä lunastanu paikkansa tän maan ylivoimaisena ykkösenä. Mieletöntä musaa, loistavaa lattian fiilisten lukemista ja aivan järjettömän taitavaa tunnelman luomista *sydän*
Kiitos ja anteeks!
Oli niiin *super*ilta!!! Kiitos Mr. A helmeimmästä setistä mitä olen hetkeen kuullut, jalat on vieläkin kipeät !
Mahtavaa*piis**sydän*
Kiitos*sydän*
Suuri kiitos Analle kauniista sanoista niin täällä kuin Illuissakin. Ja tietenkin musiikista joka kerta kerran jälkeen on vaan niin loistavaa. Olet paras *sydän*
*sydän* Jalkoja särkee...
kiitoksia taas Mister Alle. bileissä tuli oltua vaan tunti-pari omista syistä, bileissä ei ollut mitään vikaa
ANA rokkaa
Oli taas parasta! Kiitos Ana ja kaikki muutki ihanat!