Supercool 28.12.2005 @ Helsinki
28.12.2005 SUPERCOOL.
22.00 - 04.00 @ UNIQ, Yliopistonkatu 5 HELSINKI.
Age Limit 18 :: Tickets 3 eur.
A traditional event with Millennium's most wanted rockers!
A night Full of top trance tunes from the past year...
· 22.00 - 03.30 COSMO b2b LUKA (UK) - 6h b2b set!
· 21.00 - 22.00 Private birthday party
Get loose on Wednesdays @ UNIQ!
MILLENNIUM | UNIQ | COSMO | KLF100MHz | WATERJOE | MOSSO
Supercool event #45.
pikkulinnut lauloivat, että joku nimeltämainitsematon synttärisankari tarjoais boolia tänään myös privaattitilaisuuden jälkeen, eli kympiltä .. *sydän*
vuosi sitten, kun luka ja cosmo vetivät edellisen kerran koko illan bäck tu bäckin, oli melkoisen kiihkeät kinkerit - joulun välipäivät rokkaavat kyllä aina!
tänne sitten viihtymään. ^__^
täältä kanssa saatavilla jokunen übercool seinäkalenteri 2006 allekirjoittaneelta
Tätä harkitaan
on my way... :)
Huh mitkä bileet! *sydän* Annanpa hymiöiden kertoa palautteet
*jiihaa*: tätä tuli tehtyä tanssilattialla, mikä oikeastaan olikin illan pointti... supercooleissa on se hyvä puoli että siellä on aina ollut hyvää musaa kunhan on vauhtiin päässyt, ja juotava sen verran kallista että se ei liiemmin houkuttele Siksipä...
*hikoil*: tätäkin tuli tehtyä, ylemmän ansiosta Oli paidat ja housut hiestä märkänä, mikä on aina mulle ollut hyvien bileiden varma merkki Huomasin myös että olin tanssinut toisen kengänkin rikki Nii joo, ja jossain vaiheessa innostuksissani nielasin purkankin
*plur*: ihanien biisien lisäksi pluristelu-fiilistä aiheutti yleinen euforia kunnon tanssimisen ja kiksuttelun jälkeen, ja erityis-plurina-kiitos Onnille parhaasta halista pitkään aikaan
*nauru*: repeilin bussissa ihan tyhmille jutuille mitä päässä pyöri kun oli vaan niin hyvällä tuulella noiden bileiden jälkeen Nimenomaisesti mulle tuli mieleen yksi kerta bileissä joskus vuonna kahvi ja pulla - en edes muista missä ne oli mutta hyvää musaa kyllä tuli (tää oli ennen klubbaria); bilettelin siellä ihan tanssilattian sydämessä kun yks semmonen vanhempi naisbilettäjä (siis 40+) tuli sanomaan että mä tanssin kyllä hyvin mut kysyi miksen mä hymyile? Siitä lähtien oon kiinnittänyt huomiota myös siihen että tanssiessa pitää olla kivaa - ei sitä minkään muun takia tehdä
Nämä oli hyvää esisoittoa uudenvuoden juhlinnalle - kiitos Supercool hienoista kokemuksista vuonna 2005 ja toivottavasti sama meno jatkuu ensi vuoden puolellakin *sydän*
Mä luulen et riittää ku sanon:
[size=15]Cosmo & Luka[/size] *sydän**sydän**sydän*
*vink**plur**tanssittel**pus**hali**jiihaa**aplodit**pihkassa*
oooli kiva bileet *joo*, ja musiikkianti oli mahtavaa kiksuttelua , tulikaikennäköstä kivaaa! siitä iso käsi cosmolle ja lukalle *aplodit*, muutama heppa pääs karkaa laukkaa joissai vaihois :P, mut ei se menoo haitannu *hih*, black jack pöytä oli virhe *toktok*
Aivan mahtavaa, ei tälläsiä bileitä saa järjestää keskellä viikkoa!!!
Sillä nukuin viime yönä joku 3 tuntia kun en yksinkertaisesti voinut lähteä tuolta (aamulla oli siis duunia)
Minulla oli vain niin hyvä fiilis tanssia ja fiilistellä sillä illan aikana tuli niin mahtavia biisejä että ei vain voinut olla hymyilemättä ja tamppaamatta. Itseasiassa minulla oli hauskempaa kuin isoimmissa, odotetuimmissa bileissä..
Kiitos asiaan vaikuttaneille, vaikka liian kiva keskiviikko olikin
hauskaa oli ku hautajaisissa ... kyllä mä varmaan joskus opin tykkäämään kiksusta
Oli näemmä kaikkia harvemmin kemuissa näkyviä tuttujakin paikalla ja mä en :(
olis pitänyt jaksaa vääntäytyä mestoille...
Oli khyl kivat karkelot, varsinkin ne pikkupurtavat maistu hyvältä ja kuvistahan sen näkee, että kivaa oli :) Luka & Cosmo yhdistelmä = taattua ihq kiksu laatua, joka saa naaman hymyyn.