taiteiden yö

Back to tapahtumat O

oukei.. eli mitä te teette taiteiden yönä?.. ois kiva käydä jossain ulkoilma pileissä.. (onko mitään tietoa missä sellaiset vois olla?) jos ei, ni technologyn party on hyvä vaihtoehto..

arty, mennään teatteriin? Harmi että se on torstaina, muuten... you know Onko muuten jotain hyvää konserttia Finlandia talossa silloin?

'taiteiden yö'!?? aika turha mun mielestä....*hymy*
ei siin oikein oo mitää järkee,kun jengi menee vaan dokaa espalle*justjoo* mut kai sitä on pakko jotenkin juhlii kun se kerran on olemassa*hymy*...

idi:[q]
ei siin oikein oo mitää järkee,kun jengi menee vaan dokaa espalle[/q]

eiks o vaan bonus että ne on jossain paikassa keskenään eikä häiritse muualla?
kannattaa tulla sodaan kuuntelemaan hyvää musiikkia :)

scobl.. hmmz.. jea.. teatteri vois olla hyvä!!1..

Minä suuntaan makasiineille, Muzik mag. world tourille, kuuntelemaan Krafty Kutsia + muuta menevää breaksia *ökkö*

Ens torstaina on.. ja mä tosissaan meen teatteriin =) en lippuja ostaessa tajunnut mikä päivä on kyseessä.. no, kerrankin jotain järkevää.ja taidetta.. mutta kaipa sen jälkeen viel jotain ehtii tehdä.

Jenni, mitä olet menossa katsomaan?
Niin ja se yö on ensi torstaina

[muokattu 23.8.2002 08:37]

Joskus kymmenisen vuotta sitten Taiteiden yönä siellä Espan ja Aleksin kulmilla kierteli kuorma-auto, jonka lavalla DJ soitti musaa. Muistelen vaan että oli tosi siistiä tanssia siellä kaikkien hölmistellessä ja samalla hiljaa kiertää keskustaa. Ei taida nykyään enää olla totakaan hupia...

Mä meen kattomaan sitä tanssi/teatteri/sirkusesitys Tsirkkaa Savoy-teatteriin =) sen jälkeen pitää ehkä kehitellä viel jotain menoa..

jaa... kai sitä pitäis torstaina jonnekkin lähtee... varmaan vaan pyörimään keskustaan ja katsomaan sitä suurinta taidetta... Sadat teinit aivan hirveessä kaadossa*plur*

eiku Technologyyn kuuntelee Thomas Schumacheria...harninaista herkkua...*joo*

Millon on taiteiden yö??

Jenni:[q]Ens torstaina on..[/q]

scobl:[q]Niin ja se yö on ensi torstaina *iloinen*[/q]

[muokattu 26.8.2002 19:33]

Tiesin että joku huomaa Kirjoitin vastauksen ensiksi ja sitten huomasin että torstai oli jo mainittu. Sitä paitsi kahteen kertaan muistuu paremmin

hmm.. eiks taiteiden yönä voi soittaa musaa ulkona?.. street party.. sais vaan generaattorin..

Jää nyt kyllä tällä kertaa väliin. Muuttokiireet vaatii pysymään kotona pakkauspuuhissa.

Pitäkää kaikki muut hauskaa minunkin puolestani!

O