Kandy_Club Kutsuu Bates'in Juopottelemaan Dekkien taakse! 25.3.2006 @ Lahti
Avataan keskustelu aiheesta: "Juopuneet Dj:t dekkien takana"...!!!
Kandy_Club saa vieraakseen Lahden oman monsterin Bates'in. Luvassa on kuulemma jotain musiikkia... Sielukasta ja vähemmän sielukasta, humalatilasta riippuen, hah...!
Check it out!
-Aki-
totaali repeäminen tolle tapahtuman nimelle joo tänne on pakko kyl päästä riekkumaan
How i drunk ?!+ ?!? :X
Can you Festival?
Mitä enemmän päissää ni sitä enemmän sielu saa valtaa joskus jopa tulemalla ulos suusta eräänlaisena alkulimana.
näissä bileissä on just sitä oikeaa asennetta.. meitsi dikkaa..
vttu täähän on juo huomenna oujee, mä lupaan olla täällä ja pilata omalla hölömöilylläni tunnelmaa
[q]Mellu-, 24.3.2006 14:08:
vttu täähän on juo huomenna oujee, mä lupaan olla täällä ja pilata omalla hölömöilylläni tunnelmaa
[/q]
Lupaan auttaa sua "pakkojuottamalla" sidukkaa...!!!
Näissä bileissä pääsee sielu valtaamaan ilman musiikkiakin!
kosteata :C
[q]Mellu-, 24.3.2006 14:08:
oujee, mä lupaan olla täällä ja pilata omalla hölömöilylläni tunnelmaa
[/q]
Mä en kyl taida uskaltaa luvata oikeastaan mitään... No mut katotaan mitä hauskaa tuolta levylaukusta löytyy.
[q]bates, 24.3.2006 14:48:
---
Mellu-, 24.3.2006 14:08:
---
Mä en kyl taida uskaltaa luvata oikeastaan mitään... No mut katotaan mitä hauskaa tuolta levylaukusta löytyy.
[/q]
Mä voin asentaa siihen hirttosilmukan tilalle, joka roikkuu dj-kopin yläpuolella, ratin letkulla varustettuna! Bates'in ei tartte sit muuta ku kallistaa päätään taaksepäin ni alkaa virtaamaan käen alkuainetta ikenille! ...siis kossupatteria!
Ps. Mut eihän juoda salmaria, eihän...? ;)
[q]COBALT, 24.3.2006 15:17:
---
bates, 24.3.2006 14:48:
---
Mellu-, 24.3.2006 14:08:
---
---
Mä voin asentaa siihen hirttosilmukan tilalle, joka roikkuu dj-kopin yläpuolella, ratin letkulla varustettuna! Bates'in ei tartte sit muuta ku kallistaa päätään taaksepäin ni alkaa virtaamaan käen alkuainetta ikenille! ...siis kossupatteria!
Ps. Mut eihän juoda salmaria, eihän...? ;)
[/q]
eikö? :C
tänne kyl tänää :D
Kohtapuoliin vidaan :)