Jussi Soro @ KLF | tänään 24.00!
Jussi Soro @ KLF Guest Star
Once every month & half (or something)
Best of trance & progressive choons!
Radio: Helsinki 100,0 MHz / Turku 93,8 MHz
Internet: Kuuntele tästä
joo, hyvää lykkyä vaan että jos tonne joskus pääsee kuuntelemaan noita nettistriimejä. 49 /49 ja aina täynnä. et jos mahdollista niin tän vois laittaa nettiin jakoon broadcastin jälkeen. kiitos
[q]thomas, 14.6.2006 11:27:
joo, hyvää lykkyä vaan että jos tonne joskus pääsee kuuntelemaan noita nettistriimejä. 49 /49 ja aina täynnä. et jos mahdollista niin tän vois laittaa nettiin jakoon broadcastin jälkeen. kiitos
[/q]
Tulossa on.
Nauhoitan samantien täysmittaisen miksauksen (CD-kokoinen), en sit tiedä et tuleeks tuol shöyssä se kokonaan vai vaan 60 minsan pätkä.
PS: koitan panostaa stereonauhoitukseen, nuku yösi rauhassa :P
[q]JussiS, 14.6.2006 11:30:
---
thomas, 14.6.2006 11:27:
PS: koitan panostaa stereonauhoitukseen, nuku yösi rauhassa :P
[/q]
Pwned
Doodi, ny on nauhotettu, luvassa todella_hottia_tuoretta_kesäheilumismatskua, exclusiivisiä promoja ja pari vanhempaakin raitaa. Mittaa setillä CD:lle sopivat 80 minuuttia ja KLF:n kivat sedät sanoi että kokonaan pitäis soida! Suhteellisen kiksuvapaata settiä luvassa.
Mukana mm: Simon Patterson, Optima, Gareth Emery jnejnejne.
Kolme tuntii ni sit lähtee :)
Oonkohan mä jotenkin liian väsyny / rikki, kun ei toi taajuus.fi:n kautta ainakaan toimi, enkä kyl löydä mitään linkkiä klf.fi:stäkään..
EDIT: Jaaha, tonne pitääkin ilmeisesti jonottaa ? :P
[q]kumimuumi, 16.6.2006 21:15:
Oonkohan mä jotenkin liian väsyny / rikki, kun ei toi taajuus.fi:n kautta ainakaan toimi, enkä kyl löydä mitään linkkiä klf.fi:stäkään..
EDIT: Jaaha, tonne pitääkin ilmeisesti jonottaa ? :P
[/q]
Juu vissiin vähän heikkoo nykyään toi klf:n kuuntelu netissä. Onneks Helsingin alueella 100.0 ja Turussa 93,8 MHz pelastaa :)
edit: niinjoo, tänään Dallas Superstars 23 - 24, kiva et Hessu lämppää välil ;)
[q]JussiS, 16.6.2006 21:24:
edit: niinjoo, tänään Dallas Superstars 23 - 24, kiva et Hessu lämppää välil ;)[/q]
Tehtiin eilen Hessun kanssa aika levottomia spiikkejä tohon HelsinkiVibesiin, kantsii kuunnella
[q]sxx, 16.6.2006 21:48:
Tehtiin eilen Hessun kanssa aika levottomia spiikkejä tohon HelsinkiVibesiin, kantsii kuunnella
[/q]
Mä en huomannu spiikata mut jälkeenpäin huomasin et nauhotukseen oli jääny windowsin mikseristä myös windowsin sisäiset äänet päälle, eli pari "plonk"-ääntä luvassa setin alkuvaiheessa.
"kyl mä joskus viel opin näit vehkeit käyttään" :D
[q]JussiS, 16.6.2006 21:52:
---
sxx, 16.6.2006 21:48:
---
Mä en huomannu spiikata mut jälkeenpäin huomasin et nauhotukseen oli jääny windowsin mikseristä myös windowsin sisäiset äänet päälle, eli pari "plonk"-ääntä luvassa setin alkuvaiheessa.
"kyl mä joskus viel opin näit vehkeit käyttään" :D
[/q]
sevo
Mikä tuo eka biisi oli?
Helmi
[q]Ozie, 17.6.2006 00:46:
Mikä tuo eka biisi oli?
Helmi
[/q]
Ben Macklin - Release + Åke Blomqvist accapella
[q]JussiS, 17.6.2006 00:50:
---
Ozie, 17.6.2006 00:46:
Mikä tuo eka biisi oli?
Helmi
---
Ben Macklin - Release + Åke Blomqvist accapella
[/q]
Hitto mietin jo mielessäni et jos joku o tehny tost enemmänki rallatusta, aikamoiset repeilyt aiheutti.
miltäs muuten kuulostaa?
[q]JussiS, 17.6.2006 01:08:
miltäs muuten kuulostaa?
[/q]
Laitoin puolivahingossa KLF:n soimaan ja ihmettelin, et tulee näin hyvää settiä! Tekis melkein mieli lähteä ulkoilemaan tän musan johdosta. Kiitoooos!
Uutta settiä taasen luvassa!
Mukana ainakin mun ja Jan Johnstonin uus biisi, ja muutama muukin kiva uutuus ja vanha raita :)
Radiossa: Helsinki 100,0 MHz / Turku 93,8 MHz
Netissä: Kuuntele tästä
Tänään tulee siis! Nauhalle tarttui mm:
- Russ James
- Winkee
- Selu Vibra
etc.
Aika tanakkaa meininkiä, ei pahemmin progeilla tällä kertaa ;)
Setin voi imuroida täältä