Radio KLF klubi - avajaiset 13.7.2006 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

SASH! :D

Eeeeeeeequadoooooor *aplodit**nuotti*

-M

Huhhuh!

hei jee tuun tänne JOS oon vielä saksanreissun jäljiltä hengissä..

Ilmoittaudu kutsuvieraaksi osoitteessa http://www.klf.fi !

- michael -

Ei video.. Sash!!!!

Radio KLF-klubin avajaiset Feverissä to 13.7 klo 22 alkaen (kutsuvierastilaisuus klo 21-22):

Soittoajat:

21-01.30 Fever resident dj´s
01.30 -> SASH!

Wau!...Sash! Tänne vois ehkä tullakin.*plur*

Eikös muuten Sash lopettanu keikkailun ja musan tekemisen jokunen vuosi sitten??? Ainakin muistan, että jokunen vuosi taaksepäin oli Helsingissä,Pasilan Urheilutalolla Sashin jäähyväiskeikka.*hmph**täh*

no huh huh

Sash!

hehee! yksi niitä artisteja joilla aloitin konemusiikin kuuntelemisen.

[size=8](en kyllä silti tule paikalle)[/size]

tota ecuadoriahan vois verrata jo melkein haddawayn - What is loveen .....siis melkein...paikalla ollaan *tanssittel*...

omg

Ja onhan noi bileet tänään Turussakin, Onnelassa...

Me päästään nauttimaan Sashista jo kl 22.30...

Encore un fois!

Encore une fois oli hyvä pizzicato hitti aikanaan, siin oli sentää kolkki bassolinja ;)

tätä ollaan odotettu jo reilut 10 vuotta, mä oon niin täällä. Sash! tj 14h

Tyhmää kun on torstaina! En jaksa tulla, itkunyyhdaa..

[q]CM, 13.7.2006 11:40:
Encore une fois oli hyvä pizzicato hitti aikanaan, siin oli sentää kolkki bassolinja ;)
[/q]

agreed, kyllähän tota tuli joskus jorattua :)

Voi herra jumala *pökr*

Sash oli kyl niin lemppari joskus vajaa 10vuotta sitten Hemmetti kun se soittaa noin myöhään Huomenna olis töihin herätys 06.30 eikä tuolta enää kotiinkaan pääse millään tohon aikaan Taitaa jäädä haaveeks mennä kuuntelee tätä legendaarista kaveria

Örr. Sain kutsun kutsuvierastilaisuuteen alkaen klo. 21. Tarviikohan sitä silti maksaa toi 5? Ei kauheasti himottaisi joittenkin Fever residenttien takia, kun tarvii lähteä ennen Sashia kuitenkin.

[q]Millanen, 13.7.2006 10:44:
Ja onhan noi bileet tänään Turussakin, Onnelassa...

Me päästään nauttimaan Sashista jo kl 22.30...

Encore un fois!
[/q]

sain tonne kutsuvieras lipun sis avec mutta vasta nyt sain selville et ne liput o TURKUUN?! vituttaa lievästi sanottuna oon iha byääh tääl
sash oli kuitenkin henki ja elämä joskus kuudennella luokalla elämä on väärin.. ekan kerran sais jotai kivaa ja sittei saakaan

O