Butane 19.8.2006 @ TKU

Back to tapahtumat O

Place
Pikku-Torre (Yliopistonkatu 30, Turku)
Date
Saturday 19.08.2006
Time
22.00-03.00
FREE IN

Deejays
Ojis [X-Rust]
Ipe [X-Rust]
Mero [X-Rust]
Vapor [X-Rust]

Visuals
Interkosmos

Nää on sitte tänää. Toivottavasti tää krapula vaan pian hellittäis. :/

Illalla luvassa ainakin meikäläiseltä jotain idm-tyyppistä matskua. Muut soittanee jotain muuta?

[q]ipe, 19.8.2006 15:25:

Illalla luvassa ainakin meikäläiseltä jotain idm-tyyppistä matskua. Muut soittanee jotain muuta?
[/q]
Mä tuun fanittaa!!! Mis etkot???

[q]laite, 19.8.2006 15:34:
---
ipe, 19.8.2006 15:25:

---

Mä tuun fanittaa!!! Mis etkot???
[/q]

Tuu vaiks mun luo. Mä oon ainakin kotona koko alkuillan.

[Kuuma vihje] Ennen ku nä alkaa ehtii Superfintteihin ;) [/Kuuma vihje]

Perrrkele, oli kyl ihan helvetin hienoa!!! Soittajat pisti pirun kovaa materiaalia koko illan, kiitos vielä kerran!

Ja meno oli mitä loistavin, Butane on kyl yksi suosikkitapahtumistani nimenomaan todella loistavan fiiliksen takia.

Oli kyl taas todella mukavaa. Positiivinen yllätys kun jengiä oli tanssilattialla koko illan, vaikka onhan Butanessa aina jorailtu. Loppuillasta lattialla oli jopa vähän tungosta. Liekö hyvällä musiikilla ollut osuutta asiaan? ;)

Kiitos ja kumarrus omasta puolestani!

Illan viimeiset hitaat:
http://www.kameralaukku.com/galleriat/albums/userpics/10001/0015%7E7.jpg

Loput kuvat:
http://www.kameralaukku.com/galleriat/thumbnails.php?album=30

No olipas kemut! Kiitos kaikille, tää näyttää toimivan joka kerta :D

[q]laite, 20.8.2006 13:47:
Loput kuvat:
http://www.kameralaukku.com/galleriat/thumbnails.php?album=30[/q]

Heh, vähän hauskasti toi laajis vääristää. Mä haluun kanssa tollasen. Kiitos kuvista!

Tuli piipahdettua lopussa ja fiilis oli mitä mahtavin! Soittajien meininki ansaitsee *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti* Ens kerralla ajoissa mestoille...

Videoskriinin visuaalit räjäytti pään ja musa oli niin miehekästä ja napakkaa että meikäläinen paskoo timantteja kaksi viikkoa. Helvetin hyvä meininki.

[q]ipe, 20.8.2006 13:31:

[/q]

Samat täältä takavasemmalta, Butanet vaan tuntuu paranevan kerta toisensa jälkeen eikä vähiten ihQn yleisön ansiosta. Siirretäänkö ensi kerralla baaritiskiä syrjään että jengi mahtuu joraamaan?

[q]interkosmos, 21.8.2006 12:06:
---
ipe, 20.8.2006 13:31:

---

Samat täältä takavasemmalta, Butanet vaan tuntuu paranevan kerta toisensa jälkeen eikä vähiten ihQn yleisön ansiosta. Siirretäänkö ensi kerralla baaritiskiä syrjään että jengi mahtuu joraamaan?
[/q]

Hienoa sinänsä että vaikka tanssilattiaa on jo suurennettu ni silti siellä oli välillä oikeen ahdasta. Baaritiskin siirtäminen vois olla paikallaan. ;)

Lisää acidia kansalle™

O