Laite, Nitro, Ipe ja Rujo Mutantti live @ Iso-Heikkilä Ghetto (HOTIMPAA TEKNOO KU SUN MUTSIS)

Back to miksaukset ja setit O

http://www.kameralaukku.com/galleriat/albums/userpics/10001/normal_0011%7E2.jpg

Mitä tapahtuu kun neljä humalaista teknon ystävä lyödään levysoittimien taakse ja pakista kaivetaan levyjä vuosilta 1988 - 200X? Mikki päälle ja jekkua naamariin.

Tracklistiä ei pysty erittelemään tarkemmin, sanotaan nyt että sisältöön kuuluu niin vanhoja DJ Misjahin acid-, kuin polkkavedätyksiä, Underworldia, Blake Baxteria kuin Bedrockia.

Nauhoitettu ja streamattu livenä perjantaina 15.9.2006 Iso-Heikkilän ghettoluolassa.
acid, breaks, elektro, hard house, hard trance, tekno, trance

tracklist:

lisätiedot - kuuntele

OMG!! Tipun jo tuolilta vaiks oon kuunnellu puol tuntii.. ei hitto :DDD

Teemu sä osaat spiikkaa, oot mun idoli! Äiti mä haluan nussii sua!!
Ei mut oikeest hyvää soundia tullu. Toimii!

edit:

Joo-o, kyl tuli sellasii helmii biisei, et tuli oma nuoruus mieleen. Mä vähän ootin et äijil olis viel enemmän lähteny lapasest toi meininki, mut aika suht normaalisti se meni :D
Toivottavast holvis on sit yhtä kova meno!

Liikaa trancea. :(

Holvissa soitetaan ilman housuja!

No mitä vittua oliko tää nyt ihan pakko pistää jakoon :D

Kulttuuriteko 2006!

vittu tää on ihan paras mixaus pitkään aikaan!!! Mitä läppää... heha!!! Varsinkin ton viimäsen biisin aikana!! Joku hausmylly vs Phuture

laitetaas lataukseen...vaikuttaa lupaavalle :D

onks mun mutsi _teknoo_!?

no mut tän joutuu kuitenni tsekkaa.

milfiä menoa kerrassaan ja loistavia virsiä. repesin kyllä pariin otteeseen :)

Musa kuulostaa ainakin hyvältä mutta kun mulla duunissa ei saa soittaa niin kovalla niin en kuule spiikkejä Mut kotona sitten

[q]Steven Hoaks, 21.9.2006 12:51:
Musa kuulostaa ainakin hyvältä mutta kun mulla duunissa ei saa soittaa niin kovalla niin en kuule spiikkejä Mut kotona sitten
[/q]

On muuten ihan hyvä ettei sun työkaverit kuule noita spiikkejä.

Loistavaa settiä jätkät

O