Bongaa "Skene-julkkis"
Haluan kaikki Tapani Tunturi-bongaukset sitten tänne ASAP.
saaks eniten bongannut skenepisteitä?
[q]mayah, 22.2.2007 19:29:
"Heräsin, näin Jonen, söin aamupalaa, näin Jonen, menin kauppaan, näin Jonen...."
[/q]
Jone who?
[q]mayah"Heräsin, näin Jonen, söin aamupalaa, näin Jonen, menin kauppaan, näin Jonen...."
[/q]
Tossa painajaisia mulle hetkeksi.
[q]Homegrove, 22.2.2007 20:02:
---
mayah"Heräsin, näin Jonen, söin aamupalaa, näin Jonen, menin kauppaan, näin Jonen...."
---
[/q]
aaaaahahhahahahaahhahahahahahahaha
[q]UzU, 22.2.2007 20:00:
---
mayah, 22.2.2007 19:29:
"Heräsin, näin Jonen, söin aamupalaa, näin Jonen, menin kauppaan, näin Jonen...."
---
Jone who?
[/q]
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1299630-jonenikula468.jpg
Bongaan aika ahkerasti tota ana-5000:sta breezebaarista.
Sil on joku helvetin tapa pamahtaa joka kerta sinne ku ollaa jonku kans palaveris siel.
Stanan stalkkeri.
Tossa mun sohvalla istuu joku ihmeen elektronörtti omena kourassa :<
Mä en voi osallistua tähän topiciin havainnoillani kun en koskaan poistu kotoa hakkaamasta tietokonetta. Tänäänkin meinasin saada pahan torikammokohtauksen kun piti ekaa kertaa päiviin käydä jopa kaupassa. :(
[q]Ana-5000, 22.2.2007 20:12:
---
Homegrove, 22.2.2007 20:02:
---
mayah"Heräsin, näin Jonen, söin aamupalaa, näin Jonen, menin kauppaan, näin Jonen...."
---
---
aaaaahahhahahahaahhahahahahahahaha
[/q]
Mä oikeesti tykkään jonesta ja kaikki sen tietää! *sydän*
[q]mayah, 22.2.2007 20:03:
---
ville, 22.2.2007 19:59:
saaks eniten bongannut skenepisteitä?
---
[/q]
Imo bongailuita enemmän skenepisteitä saavat ne, joita on bongattu. Tää siks, että on tietty suuremman maininnan arvoinen suoritus löytää nimensä täältä jonku toisen bongaamana - eihän se oo temppu tai mikään istuu päivät pitkät metrossa DJ ORKIDEA-jahdissa.
Anyways on kyl paras topiikki aikoihin!
Saako tänne lattaa vanhoja bongauksia. Oli aika kun Neon tuli meidän kauppaan ja työkaverit oli, että: "KUKA TOI o_O???" Ja mää tiesinkii...
[q]Sunshine_82, 22.2.2007 20:19:
no tää ei varmaan oo oikee paikka tälle, mut sain just selville et johanna kurkela on mun serkun luokalla...
[/q]
Eiks täs oo tarkoitus pitäytyä ihan vaan Skenessä ja jättää euroviisutyypit ja muut random-julkkikset pois? Eihän me ruveta ottamaan keltaiselta lehdistöltä leipää suusta.
Meikä näki Sasha F:n keskustan Scandic-hotellissa kun olin siellä töissä jokunen kuukausi sitten
[q]Jone, 22.2.2007 20:16:
Mä en voi osallistua tähän topiciin havainnoillani kun en koskaan poistu kotoa hakkaamasta tietokonetta. Tänäänkin meinasin saada pahan torikammokohtauksen kun piti ekaa kertaa päiviin käydä jopa kaupassa. :(
[/q]
sul o huono nainen jos se ei käy kaupassa sun puolesta.
[q]Funktion, 22.2.2007 20:37:
*reply kuva*
[/q]
http://www.kerrolisaa.com/i/1/5186.jpg
.