Klabi - Guest mix to Stuudio 79

Back to miksaukset ja setit O

Guestmix Viroon Stuudio 79 radio shöyhyn.
house, tribal

tracklist:
Intro
FatBoyOnThinIce - 8th floor (take me there) [cdr]
Andro & Add2Basket - Got my limits (Add2Basket remix) [Add2Basket Records]
Jealously - Lucy (dub)[Oxyd Records]
Felix Rennefelt - The max (original) [Great Stuff Records]
Girls On Film - Vaporized (Hatiras' Throbbing mix) [2Asides Redords]
Jean Claude Ades - Some Day (Jerome Isma-ae remix) [Lowered Records]
Monkz - Dooyah (original) [Add2Basket Records]
Dirty Old Ann - Turn Me On (Phunk Mob dub) [Oxyd records]
Stonebridge - SOS (Ortega & Gold mix) [Stoney Boy]
Gausa & Ferrero - 3,2,1, Hit It Again (D. Ferrero Housepark rmx) [Sutil]
Sharam - PATT (original) [Yoshitoshi]

lisätiedot - kuuntele

*latail* Helvetti ku töissä on hitaampi netti kuin mitä kotona...

Mitttäää, uutta Stonebridgeäkin ja aika tiukkatracklisti muutenkin --> imuun *hih**piis*

Maukasta saundia, meitsi diggaa ! :)

.m

[q]yoni-, 19.3.2007 17:08:
Mitttäää, uutta Stonebridgeäkin ja aika tiukkatracklisti muutenkin --> imuun *hih**piis*
[/q]

Nooh uutta ja uutta taisi olla julkaisu -06 joulukuun alussa. Jos en väärin muista, mut kohtis uutta kuitenkin
Ootko kerenny imuttaa? Maistuko vai nöy???

[q]flaikku, 20.3.2007 01:34:
Maukasta saundia, meitsi diggaa ! :)

.m
[/q]

Kiitos

Rouheen rapsakkaa

Tosi tiukka miksi kyl... Toi intro oli kyllä niin loistava, sopii varsinki radioon *hehehe* Biisit oli kaikki tosi kovia... Tästä erityisesti pidin Gausa & Ferrero - 3,2,1, Hit It Again (D. Ferrero Housepark rmx) [Sutil] oli kaiken lisäks mulle ihan tuntematon biisi...

mielenkiintoist. Pitää varmaa tänää kuunnella tää kaverilla. ) nettiä kun ei uudestä kämpästä viel löydy

[q]Mio, 21.3.2007 11:40:
mielenkiintoist. Pitää varmaa tänää kuunnella tää kaverilla. ) nettiä kun ei uudestä kämpästä viel löydy
[/q]

Ihmeessä, mä voin myös lykkää sulle cd:n käteen jos maistuu.

joutuu varmaan vetään DTMn yläkerran uudestaan remonttiin jos tällästä soundia on luvassa.

LOL.. en oo vielkää kerenny kuuntelee. Nyt kotilatauksessa ja parin minsan sisään kuuntelussa. Just can't wait.

[q]cjet, 22.3.2007 17:17:
LOL.. en oo vielkää kerenny kuuntelee. Nyt kotilatauksessa ja parin minsan sisään kuuntelussa. Just can't wait.
[/q]

Jees poks. Alun Radio-intro oli hubaisa, ekat biisi tai pari ei niin mun makuun iskeny, mutta sit ku eteenpäin ollaan täs menty niin ohhoh.. Setti kehittyy mukavasti siis. En tiä mikä tää biisi täs 28min kohdalla on, mut ..

Jalaka-vipatus-maksimus.

Aivan loistava!!! Tikulle ja autoon--->*hihu*

[q]mr.a, 21.3.2007 12:56:
joutuu varmaan vetään DTMn yläkerran uudestaan remonttiin jos tällästä soundia on luvassa.
[/q]

Eiköhän sinne yläkertaan bileet saada aikaan...

[q]cjet, 22.3.2007 17:53:
---
cjet, 22.3.2007 17:17:

---

Jees poks. Alun Radio-intro oli hubaisa, ekat biisi tai pari ei niin mun makuun iskeny, mutta sit ku eteenpäin ollaan täs menty niin ohhoh.. Setti kehittyy mukavasti siis. En tiä mikä tää biisi täs 28min kohdalla on, mut ..

Jalaka-vipatus-maksimus.
[/q]

Radiomiksaushan tää tais olla, joten siks toi intro. Vaik introt rokkaa ylipäänsä, pitäis harrastaa enemmän!!!

niin joo...

Viisu siinä 28min kohdalla: Jean Claude Ades - Some Day (Jerome Isma-ae remix) [Lowered Records]
Ehkä yks kuohkeimpia houseralleja miesmuistiin

[q]Syce, 22.3.2007 18:25:
Aivan loistava!!! Tikulle ja autoon--->*hihu*
[/q]

Helmee, luxusta et maistuu!!!

Imuun ja kommentit tulee perässä

Eka kuuntelu läpi. Kokonais-ilme hyvä, aikaisempiin sun mixauksiin verrattuna iloisempaa soundia >> toimii mulle hyvin. Nyt ei ollut mörkö-mur-mur-raitoja mukana

Jäbän soundi toimii varmaan D'teriassa oikke hyvin! Setin kohokohdat: Jealously, Girls On Film, Gausa & Ferrero ja tottakai PATT[size=25]i[/size]

Tässä ollaan nyt taas asian ytimessä! Todella tassittava ja maukas setti! Tämmösii lisää!

[q]Zapa, 23.3.2007 16:31:
Eka kuuntelu läpi. Kokonais-ilme hyvä, aikaisempiin sun mixauksiin verrattuna iloisempaa soundia >> toimii mulle hyvin. Nyt ei ollut mörkö-mur-mur-raitoja mukana

Jäbän soundi toimii varmaan D'teriassa oikke hyvin! Setin kohokohdat: Jealously, Girls On Film, Gausa & Ferrero ja tottakai PATT[size=25]i[/size]
[/q]

Joo, ei sitä aina jaksa semmoista mur-mur soundii soitella.
DanceteriAa odotellessa

[q]Oliwer, 24.3.2007 19:31:
Tässä ollaan nyt taas asian ytimessä! Todella tassittava ja maukas setti! Tämmösii lisää!
[/q]

Stanx a lot!!!
Kun kesä alkaa lähestyy, alkaa myös soundi siirtymään kohti kesälaitumia.

jaahas,tämmösen löysin.kivaa*aplodit* kuunteluun!

Pari ekaa kuuntelua ajattelin, että ei toimi. Mutta nyt tää kuuluu mun perus soittolistalle eli pyörii duunissa, ipodissa ja himassa =) Kiitos Klabi.

Kesää odotellessa

O