T.Rio @ Kharma Lounge 26.5.2007 @ Jyväskylä
Eli Jyväskylässä Kharman Loungessa luvassa housea laidasta laitaan allekirjoittaneen ja Kharman Antin toimesta.. kaikki maisteleen kesän makuja.
-RioT
Voi dääm, vähän puskista tuli mulle nuo kekkerit.
Seuraavia ootellessa!
[q]trio, 24.5.2007 00:46:
Eli Jyväskylässä Kharman Loungessa luvassa housea laidasta laitaan allekirjoittaneen ja Kharman Antin toimesta.. kaikki maisteleen kesän makuja.
-RioT
[/q]
millos susta on tullut house :)
Heh, wtf =) Harmi että tuun vasta huomenna jkl:aan.
Täähän on siis vasta lauantaina.. Eikä tänään torstaina! :)
[q]jukkaboy, 24.5.2007 12:04:
[/q]
Ai on vai? No sit vois kyllä paikalle ilmaantuakin!*joo*
miks ihmeessä sit topic sanoo että 24.5 ? *me confused*
[q]thomas, 24.5.2007 12:23:
miks ihmeessä sit topic sanoo että 24.5 ? *me confused*
[/q]
Jos tää oikeesti on vasta lauantaina niin voi olla et on sattunu pieni moka tapahtuman lisäämisessä... Jos menee vaan kalenteriin ja sieltä suoraan, ilman et menee oikean päivän kohdalle, "lisää tapahtuma" niin se tarjoaa automaattisesti saman päivän päivämäärää siihen. Näköjään toi oli tänään lisätty et vois johtua siitä et on päivämäärä unohdettu vaihtaa.*ding* Tai en mä kyl tiiä, näin vaan epäilisin.
[q]jukkaboy, 24.5.2007 12:04:
[/q]
tänäänkin tapahtuu kyllä eli sievä blazessa: http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11826
Ihminen voi olla näemmä välillä aika yössä.. tai lähinnä kai nää koneet ;) Ihminenhän ei tee vihreitä.. päivä on siis 26.5. a.k.a Lauantai!
Eli viä kerkiää mukaan.. ;) Lauantaina boogie night päälle..
Eikä musta ole tullut house, mä olen aina ollut mä.. täältä pesee kaikkee mikä kruuvaa..
12-vuotis projekti T.Rio web-elämyskin aukeaa lähiaikoina.. tarkkailkaa selaimianne..
-RioT
Ainakin pakista tuli aika mielenkiintoinen.. huomenna jatsataan..
-tr
[q]trio, 24.5.2007 16:56:
Ihminen voi olla näemmä välillä aika yössä.. tai lähinnä kai nää koneet ;) Ihminenhän ei tee vihreitä.. päivä on siis 26.5. a.k.a Lauantai!
Eli viä kerkiää mukaan.. ;) Lauantaina boogie night päälle..
Eikä musta ole tullut house, mä olen aina ollut mä.. täältä pesee kaikkee mikä kruuvaa..
12-vuotis projekti T.Rio web-elämyskin aukeaa lähiaikoina.. tarkkailkaa selaimianne..
-RioT
[/q]
miksauksiakin saa laittaa linjoille kun ei paikanpäälle moikkaan pääse.
Katotaas, voi olla että tulee poikettua!