Cloud Nine 14.3.2008 @ Turku

Back to tapahtumat O

kowalta näyttää lekaa kansalle*pahis*

Tästä Se Lähtee!! Dance your Socks off!! Finland!!

KHYYL!!!*aplodit*

Tänne vois tulla viettään omiakin synttäreitä :)

joutuu tulla tsekkaamaan turun lekapojat ekaa kertaa

siis onko tää oikeesti jossain veritas stadinoil ? vissii aika iso tapahtuma? Luin ite tästä vasta eka kertaa nyt.
Olen varmasti messis jos soitatte jotain hard trancea tai hc tai muuta kovempaa tykitystä kun normaaliia pili pali technoa

[q]ile, 31.10.2007 07:31:
siis onko tää oikeesti jossain veritas stadinoil ? vissii aika iso tapahtuma? Luin ite tästä vasta eka kertaa nyt.
Olen varmasti messis jos soitatte jotain hard trancea tai hc tai muuta kovempaa tykitystä kun normaaliia pili pali technoa
[/q]

Ei tuu mitää pilipali musaa kunnon tykkii vain*pahis**toktok*

[q]SASHA F, 11.11.2007 22:34:
---
ile, 31.10.2007 07:31:

---

Ei tuu mitää pilipali musaa kunnon tykkii vain*pahis**toktok*
[/q]

ahaa no sinne siis jos tää on siel mis luulen siel stadionil

Tässä on varmaa vuoden kovimmat bileet..

edit: mut siis... maaliskuussa.. ulkona??!?

kohta on nämäkin*pahis**pahis*

joutuu täällä juhlistaan synttäreitä... tosin toi joutuu ei pidä paikkaansa*nauru*

Hype that shit! ;)

Noniin eikun jännittämään taas duunivuoroja ja koittaa vaihdella jos pahalta näyttää. Toivottavasti nää bileet nyt natsaa. Helkkari, työ sotkee vapaa-aikaani.

katos proteuski tulee loisto homma*pepsodent*

Hi Finland's Friendz! See you soon @ Cloud9!!! Go Sasha Go!!! muaahahah!!! Hardstyle Rulez ;-)

toivottavasti ei ole tuolloin kylmä :P mutta saakos jostain ennakkolippuja mahdollisesti?

Peruttu :( Nyt ei oo taas ens kuuhun mitää odottamista

Ei mitään, maailma ei kaatu siihen... kyllä se on huono, että MEININKI peruttu... mutta asia riipu ei pelkästään meistä.
Toivottavasti porukka sen ymmärä.

O