Stealthunit.net toimii

Back to tv, radio, leffat, web O

http://www.soundchilds.net/helpdesk/

tee nettiaddressi!

Vittu, joulun aikaan Stealthi katollaan joka varmaan tarkottaa että se on joskus loppiaisena taas toiminnassa kun noi it-jäbät varjelee lomiaan jossain metsästysmökin takan ääressä piippu suussa ja pörrötohvelit jalassa.

Ja mulla on asiaa mitä mun pitäisi kirjottaa Stealthille. SAATANAN TUNARIT mulla on oikeasti maailmalle asiaa

hlep!

[q]Quu, 25.12.2007 17:25:
Vittu, joulun aikaan Stealthi katollaan joka varmaan tarkottaa että se on joskus loppiaisena taas toiminnassa kun noi it-jäbät varjelee lomiaan jossain metsästysmökin takan ääressä piippu suussa ja pörrötohvelit jalassa.

Ja mulla on asiaa mitä mun pitäisi kirjottaa Stealthille. SAATANAN TUNARIT mulla on oikeasti maailmalle asiaa
[/q]
Mul kyllä toimii ihan normaalisti toi. OOTTEKO RUNKUT VARMOJA ETTÄ TEIDÄN INTTER NETTI EI OLE RIKKI???

p.s. nyt turun spede joulu juhlaan!

[q]laite, 25.12.2007 17:35:
---

Mul kyllä toimii ihan normaalisti toi. OOTTEKO RUNKUT VARMOJA ETTÄ TEIDÄN INTTER NETTI EI OLE RIKKI???

[/q]

Yritäppä postata, lällätilää :(

[q]Quu, 25.12.2007 17:47:
---
laite, 25.12.2007 17:35:
---

---

Yritäppä postata, lällätilää :(
[/q]
jep, ja ainoostaan .com toimii eikä sieläkään voi postata.
onneks se hartnolli tulee suomeen kaks vuotta sit!

steltti riggi :(, onneksi lifesaver toimii.

toimii.
jättäkää www pois

eli:

stealthunit.net

[q]Burma, 25.12.2007 19:11:
toimii.
jättäkää www pois

eli:

stealthunit.net
[/q]

ei toimikaan, lukea voi mut ei kirjautua.

[q]Burma, 25.12.2007 19:12:
---
Burma, 25.12.2007 19:11:
toimii.
jättäkää www pois

eli:

stealthunit.net

---

ei toimikaan, lukea voi mut ei kirjautua.
[/q]
eipä o toiminu meitsil toikaan pariin päivään :(

huoh :(

En oo kyl koskaan ymmärtäny koko foorumia :D Enkä koskaan nauranu yhdellekään jutulle siellä, en oo lukenu sitä ehkä tarpeeks sekasin

Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.

:D

HOUSTON, WE HAS IT!

NOMNOMNOMNOMNOM

BUMP

ässäboksi speaks the truth

[11:25] tumpsi: joutu iskee tumut jos ei pelaa illal >:(
[11:25] tumpsi: joulu meni jo pilalle, menee näemmä tipaton tammikuuki
[11:25] tumpsi: stealth always on my mind :(

mihin voin valittaa?

O