Ian Van Dahl (BE) 8.2.2008 @ Mikkeli

Back to tapahtumat O

Meni vähän viime tippaan tämän julkistaminen, mutta herättääkö kiinnostusta tulla katsomaan? :)

WTF?? Mikkeli..?! Missä seon..?

ööööh... juuuust

disco, house ?

[q]antOn°, 4.2.2008 00:23:
disco, house ?
[/q]
:D :D

ei tuo trance tosiaan olis ehkä pahitteeks tuolla :D

[q]mikke, 4.2.2008 00:24:
---
antOn°, 4.2.2008 00:23:
disco, house ?

---

:D :D

ei tuo trance tosiaan olis ehkä pahitteeks tuolla :D
[/q]

...jep.. lisätty :)

Mä nyt istut joka tapauksessa Zagissä perjantaisin mutta onko täällä tarkoitus olla koko illan oikeaa musiikkia vai onko se taas niin, että pääesiintyjä + sitä tavallista? Ja jos on kunnollista mättöä koko ilta, niin onko alusta saakka ja sitä rataa?

[q]antOn°, 4.2.2008 00:23:
disco, house ?
[/q]

mennään niin nähdään :D

[q]opmdevil, 4.2.2008 12:28:
Mä nyt istut joka tapauksessa Zagissä perjantaisin mutta onko täällä tarkoitus olla koko illan oikeaa musiikkia vai onko se taas niin, että pääesiintyjä + sitä tavallista? Ja jos on kunnollista mättöä koko ilta, niin onko alusta saakka ja sitä rataa?
[/q]

En vastaa musiikista, niin en uskalla tarkkaan sanoa mutta eiköhän illan musiikkilinja ainakin jollain tavalla pyri noudattamaan esiintyjän tyyliä.

Omg!!! Jotain eloa savon suunnalla

[q]_Hippi_, 4.2.2008 16:00:
---
opmdevil, 4.2.2008 12:28:

---

En vastaa musiikista, niin en uskalla tarkkaan sanoa mutta eiköhän illan musiikkilinja ainakin jollain tavalla pyri noudattamaan esiintyjän tyyliä.
[/q]

LOls taitaa olla räpää ja Rihannaa alkuilta*plur*
Jos siel joku joskus järkää kunnon bileit, ni tullaan varmasti*hihu*
Nyt menee toi Serena ikävästä päälle.

Ei vittu.. *eikä* *tirsk**nauru* Tätä ei tajuu ku yks ihminen tääl klubbarissa..*hih*

[q]irrrma, 4.2.2008 17:25:
Ei vittu.. *eikä* *tirsk**nauru* Tätä ei tajuu ku yks ihminen tääl klubbarissa..*hih*
[/q]
no ei varmaa ku kukaan muu ei ees tajuu mitä pitäis tajuta =P

[q]Kolera, 4.2.2008 17:38:
---
irrrma, 4.2.2008 17:25:

---

no ei varmaa ku kukaan muu ei ees tajuu mitä pitäis tajuta =P

[/q]

No niimpä..mä en kestä..*lmao**tirsk**nauru*

[q]Haitok
mennään niin nähdään :D
[/q]

Tännepänne lähtö kohtsillään ->

O