DJ Sasha F -Tournament mix-
Hard.fm radion kilpailu mxxi, kowaa hardstyle menoo;)
hard trance, hc
tracklist:
lisätiedot - kuuntele
On kyl mun mielest nii kovaa tykkii, et jos täl ei irtoo voittoo ni ei millää *jiihaa**tanssittel*. Todella kovaa paukutust, me like a lot *plur*.....
Niin paljon uutta täs et huh huimaa, ja toimii
Taas pian autossa uus cd *vink*.
Kiitos Samille.
Oli kyl taas sellaset biisit ja mixi et oksat pois*aplodit**pahis**tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*.
Laitetaanpa lataillen...
...Jahas heti alkuun otettiinkin luulot pois. Kyl oli kovaa raitaa tässä mixissä ja muutamat aivan törkeen hyvät biisit. Kova meno pysyi koko setin ajan. Toivottavasti voitto irtoo.
Loistava selektio, selkeetä voittaja-ainesta
imuunha tää pitää laittaa. oisko biisilistaa?
[q]typ0, 5.2.2008 11:47:
[/q]
joo biisi lista tulee jossain vaihees*vink*
[q]SASHA F, 5.2.2008 11:52:
---
typ0, 5.2.2008 11:47:
---
joo biisi lista tulee jossain vaihees*vink*
[/q]
ja mä sanon että TUM TUM! vaik mp3 muoto olis kätsympi
sain imuun tän nyt. kerro mulle ihmeessä miksi sami tää on ogg 0_o
[q]typ0, 5.2.2008 17:55:
sain imuun tän nyt. kerro mulle ihmeessä miksi sami tää on ogg 0_o
[/q]
Miks ei?
ja itse miksauksesta: aivan loistavaa. Parasta mitä oon sulta kuullu aikoihin :P
[q]ezzy, 5.2.2008 18:59:
---
typ0, 5.2.2008 17:55:
kerro mulle ihmeessä miksi sami tää on ogg 0_o
---
Miks ei?
[/q]
siks ei.
Maistuvaa settiä.
mikähän biisi on kyseessä kun settiä jäljellä ---> 35:44? Erittäin melodinen biisi ja omaan makuun kyllä 100%.
[q]holocaust, 6.2.2008 15:02:
mikähän biisi on kyseessä kun settiä jäljellä ---> 35:44? Erittäin melodinen biisi ja omaan makuun kyllä 100%.
[/q]
The Nasty Boyz - Angel
Sämplätty Vangeliksen Rachel's Song -kappaleesta.
Kiitos!!! Loistava biisi.
Aivan saamarin kova setti, iho menee kananlihalle siinä 24min kohdalla... Loistavaa ja tätä lisää... Tulee niin mieleen joku Qlimax tai vastaava... Kiitos ja kumarrus Sashalle...
Juu, tuli viikonloppuna kuunneltua, ja on oikeen mainittavan hyvää settiä. Ei kai muuta voikaan sanoa, kuin että onnea matkaan.
Heh, tipahti lasi kädestä, ku lähti tämä setti niinku tykin suusta ja oli volumet aika prkleen isolla Aivan pirun mahtava setti... niinku aina
Jop!
Paras setti Samilta pitkään aikaan. Hyvii rallei sekä vanhoja että ennen kuulumattomiakin. Varsinkin Fusion of sound oli kivasti ujutettu yhen rallin keskelle, mikä toimi hyvin!