Dj Street - Darkness (Hardtrance)

Back to miksaukset ja setit O

Elikkäs ensin tuli Hardstyle ja sitten tuli trance, eli nyt tarjoan teille kolmannen tyylin Hardtrance josta pidän eniten koska siinä on meno koko ajan päällä ja tällä aion kanssa osallistua tuohon club furyn kilpailuun.

Jepulis jee, eli palautetta vain tänne päin sitten ja I hope you enjoy this mix, peace and out!
hard trance

tracklist:
Distinkt - Expose (Nick Rowland rmx)
Manuel Es - Aurora Borealis (Dj Mds rmx)
Fj Project - Acid And Love (orginal mix)
Max B. Grant and Mdjaxx & Elex Dj - Lullaby (Hardtrance version)
Steven Hill vs. Technikal - Evolution
Dark By Design & Dr. Willis - Insomniac
Ingo Presents Skin Thieves - Oblivion (ingo & colin barrat's enfectious dub)
Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix)
Baced! Meets Ultraform - Mistress Of Darkness

lisätiedot - kuuntele

Kuunteluun menee :)

Ah.. Energyä!!*super*

no niin pojat ja naiset, ei muuta kuin imuun vain ja kuuntelemaan, arvostelu on aina tervetullutta :) lupaan että ette tule pettymään :)

Loistava!

Muuten ihan ok, mut tämä privaviesteillä mainostaminen on aika perseestä varsinkin kun se ilmeisesti kohdistuu aika moneen klubbarilaiseen.

Jätän kuuntelematta ja arvostelematta.

[q]domi, 2.5.2008 18:04:
Muuten ihan ok, mut tämä privaviesteillä mainostaminen on aika perseestä varsinkin kun se ilmeisesti kohdistuu aika moneen klubbarilaiseen.

[/q]

[q]domi, 2.5.2008 18:04:

[/q]

no anteeksi kauheasti, ei ollut tarkoitus mitenkää loukata sua

[q]_Dj_Street_, 2.5.2008 18:12:
---
domi, 2.5.2008 18:04:

---

no anteeksi kauheasti, ei ollut tarkoitus mitenkää loukata sua
[/q]

Olet mainostanut jokikiselle onlinessa olevalle tyypille ainakin sen mukaan, mitä irkissä puhutaan. Ei se nyt kyllä minua liiemmin haitannut, mutta joku saattaa hieman ärsyyntyä asiasta.

Itse asiaan: Setti oli synkkä. Vaihdoissa oli jonkin verran hakemista paikoitellen, mutta eipä se koskaan käsistä tuntunut täysin karkaavan. Itselleni tämä ei iskenyt, vaikka yritin luukuttaa subbariani naapureidenkin iloksi. Viimoinen biisi toi mukanaan sellaista energisyyttä ja melodisuutta, mitä itse arvostan. Kovasti treeniä vaan ja toivottavasti tulet furyihin, pääsit soittamaan tai et. Itse olen ainakin paikalla! Suomi tarvitsee enemmän Hard Trancen tuottajia ja tiskijukkia!

Mä kans vähän ihmettelin et millä perusteella valikoiduin tähän mainontaan, vai onks koko klubbarin rekisteri käyty läpi :D mut ei oo hardtrance mun pala kakkua ni skippaan ny täl kertaa, sori.

Olihan siinä menevä setti!! Alkuun synkempää jytkettä joka sitten loppua kohden muuttui oikein energiseksi :)

Tsekkasin läpi joo. Ei oo ihan mun kamaa, parhaiten toimi noi loppupuolen italia-mäiskeet. Se tietty tanssilattialle pakottava raakuus ja energia puuttuu varsinki noista britti-biiseistä. Teikeläisen kolmesta miksauksesta ehdottomasti parasta kamaa sisältää toi hardstyle setti

no niin porukka lisää imua ja kuuntelua ja palaute aina tervetullutta...

ei vittu, stoppi suoramainonnalle tähän pisteeseen jookosta

Ei toimi linkki miksaukseesi O__o

[q]dj upi, 4.5.2008 05:23:
Ei toimi linkki miksaukseesi O__o
[/q]

pitäisi toimia just kokeilin :)

evottaa vaan :D

hyvin pelaa!

no ihan kivaltahan se kuulosti ainakin mun korviin*jiihaa**aplodit*

[q]jennah, 5.5.2008 15:29:
no ihan kivaltahan se kuulosti ainakin mun korviin*jiihaa**aplodit*
[/q]

kiitos :) *sydän*

[q]KAFFI, 11.5.2008 01:59:
hyviä raitoja oli ja kiva kuunnella ... biisien "Geinaus" hieman häiritsi ku kaikki tuli niin eri tasos mutta hyvä setti ja odotan kyl uuta settiä innolla :)
[/q]

no koitetaan toteuttaa toive ja tehdä uusi mahdollisiman pian. pitää toivoa että pääsette joskus kuulemaan live soittoa ;) *vink, vink* itse huomasin kanssa ne "geinaus" virheet mutta aina oppii jotaa uutta :) ja kiitos kommentista

O