CLUB MOSCOW-OPENING PARTY 14.6.2008 @

Back to tapahtumat O

- Dj Affecta on dj:stä tunnetuin. Olen kuullut musiikista, että se on hyvää. Hän on ammattilainen, Sedu Koskinen kertoo.

Hahaha :D

[q]Amnesia, 13.6.2008 07:40:
Hän on ammattilainen, Sedu Koskinen kertoo.

[/q]

Ammattilainen ihan taatusti, mutta en oo yhtään varma tarkottaako Sedu "Meillä valitettavasti on sama sukunimi" Koskinen tässä soittamista...Tuleekohan dj-koppiin dekkien lisäksi tanko..?

Trastui!

Toi vasemmanpuoleinen dj sais kyllä soittaa alasti
kun tollanen kiusaava riepu.. tai mistäs sitä tietää jos
se tekee keikan jälkeen lyhyitä privaattikeikkoja..
siis dj: privaattikeikkoja tarkoitin tietysi!

http://affecta.pdj.ru/promos/278853.html

löytyhän dj:stä tissikuvia=)

Stealthilla oli hyvin sanottu tästäkin aiheesta
"Varmaan eka kerta kun joku valittaa tisseistä"

Onko Mafia Moskovasta myöskin paikalla ja ilotyttöjä? Onko tuo eukko niin huono dj, että pitää utareet paljaana soittaa? Mä en vaan ymmärrä.

[q]Aurinkoneiti, 13.6.2008 10:25:
Onko tuo eukko niin huono dj, että pitää utareet paljaana soittaa?
[/q]
Eiku se on niin hyvä, että sil on varaa soittaa kannut paljaana*hih*.

oli pakko lisätä myspace frendiks.. tämä on kulttuuriteko. viihdoinkin Suomeen stripparitiskijonnaa!

vitsi jos ei oisi pääsykoeta ti niin ois varmasti ollu paikkalla*uuh*
toivottovasti kerken nähä viell kesän aikana*vink*

edit: no, ehkä jotai voi kiinnostaa.. mä en ainakaa tuu paikalle tölläämää. Tulee mieleen jotkut seksimessut. Veikkaisin, että mikäli vaihdoissa tulee virheitä, ne jää porukalla huomioimatta, ku porukka töllää vaan tissejä...

[q]Progress, 14.6.2008 02:32:

edit: no, ehkä jotai voi kiinnostaa.. mä en ainakaa tuu paikalle tölläämää. Tulee mieleen jotkut seksimessut. Veikkaisin, että mikäli vaihdoissa tulee virheitä, ne jää porukalla huomioimatta, ku porukka töllää vaan tissejä...
[/q]
oot osittain oikeassa mutt mimmi on tosiaan hyvää Dj*joo* vähä niinkuin Mila Lehto mutt alasti*hih*
P.s.toivottovasti kukaan ei suutu tästä vertailusta*vink*

[q]Crazybattery

oot osittain oikeassa mutt mimmi on tosiaan hyvää Dj*joo* vähä niinkuin Mila Lehto mutt alasti*hih*
[/q]

Tähän tarvitaan selkeästi vastineeksi Club Helsinki - bileet

[q]Amnesia, 14.6.2008 09:17:
---
Crazybattery

---

Tähän tarvitaan selkeästi vastineeksi Club Helsinki - bileet
[/q]
no mutt ku ei saaaaaaaaaaa*hmph*

[q]Rujo Mutantti, 13.6.2008 10:24:
Stealthilla oli hyvin sanottu tästäkin aiheesta
"Varmaan eka kerta kun joku valittaa tisseistä"
[/q]

:DDD

kyl toi konsepti toimii. Ei pähän tartte kehdata mennä strippiluoliin, kun voi vaan bilettää käsitaskussa seduloissa*ding**nauru*

pakko kyl sanoo et tää konsepti kyllä toimii. niinku jago sano niin ei tarvii mennä alcatraziin tai herrasmiesclubille tuhlaamaan rahoja vaan voi surutta kuolata dj-kopin edessä ja katella tissejä. tätä on odotettu <3

Ala-arvoista, luokatonta ja mautonta.. Olkoon kuinka hyvä dj tahansa niin ei ainakaan iske muhun

lol.

O