Derrick May @ Freedom Bar / Kuudeslinja 14.6.2009 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

oho! vakavaan harkintaan.

wot

*aplodit*http://thelarge.pp.fi/smiley.gif

WUHUU! Tätä on odotettu.
Ainuita teknojätkiä maailmassa jonka setit pistää nykyäänkin meiningeillä paskat housuun, mikäli ukko on vaan hyvällä muudilla. Sopivasti latin-detroit-house-menoo vaan sekasin. Kulttuuriteko

Derrick May @ Planet Of Love 1994 Helsinki
Derrick May @ Kerma 2000+ something Helsinki
Derrick May @ Kuudes Linja 2009 Helsinki

101% support

ei tää voi olla totta!!!!!! woooh !!!!!!

viikonloppuna tuli pienessä pierussa luvattua vaikka mitä siitä hyvästä että Derrick Mayn nään joskus =D ja tiistaina lähtö sitten Barcelonaan Sonar:iin, ei paha kesän aloitus meikäläiselle

[q]raveIt, 17.3.2009 22:03:

viikonloppuna tuli pienessä pierussa luvattua vaikka mitä siitä hyvästä että Derrick Mayn nään joskus =D ja tiistaina lähtö sitten Barcelonaan Sonar:iin, ei paha kesän aloitus meikäläiselle
[/q]

Sama suunnitelma. Nähdään Sonarissa. Mä on keikalla torstaina 18.6 BeCoolissa aka Barcelonan Rerdumissa.

[q]Lil Tony, 17.3.2009 22:18:
---
raveIt, 17.3.2009 22:03:

---

Sama suunnitelma. Nähdään Sonarissa. Mä on keikalla torstaina 18.6 BeCoolissa aka Barcelonan Rerdumissa.
[/q]

I just jizzed in my pants.....

Voi jeesus, että olen odottanut tätä miestä on suomeen. Iso kiitos Tonille & co. tästä jo etukäteen. Täällä ollaan vaikka kuolema tulisi.

[q]Lil Tony, 17.3.2009 22:18:
---

---

[/q]

loisto mesta kyl. ja ylakerranhan nimi on itseasias redrum =D

[q]yana, 17.3.2009 23:05:
---
Lil Tony, 17.3.2009 22:18:
---

---

---

loisto mesta kyl. ja ylakerranhan nimi on itseasias redrum =D
[/q]

Joo se onkin huvittavaa :/

Oiskohan röökikielto jo voimassa tuolloin?

khyyllllä, khyyylllä! <3

[q][reiv:], 17.3.2009 21:51:
Derrick May @ Kerma 2000+ something Helsinki[/q]
=D Se oli sunnuntai! UG bileet. Dj-koppi oli viel ikkunaseinällä. Rapeesti jengii, hyvä bore.

Tää on kova.

[q]xybo, 18.3.2009 09:51:
[/q]

Eiks se oo kutosella ollu voimassa kohta 2 vuotta? :)

[q]speukka, 18.3.2009 10:24:
---
xybo, 18.3.2009 09:51:

---

Eiks se oo kutosella ollu voimassa kohta 2 vuotta? :)
[/q]

juu on ollu (muualla paitsi röökikopissa ja pihalla/terassilla)

Hieno ajoitus Maylla meiän naapuribaariin, kun on täs pari muutakin lähössä juhannukseks Kataloniaan

Kappas. Se olikin kuudeslinja. Luin jostain että Redrum. No huomattavasti parempi.

Perhana,

Freedom bar starttaa taas näköjään täydet lasissa tulevaan kesään Ois kyl kova, täytyy koittaa räpiköidä maanantain velvollisuuksista veks

-M

King of Techno is Back

O