Juhannuksena mökkikylän vuokraus??!!!!

Back to yleinen bilehöpinä O

Täältä löytyy ainakin.

ois kiva, mut nyt taitaa olla jo liian myöhäistä..

*super**enkeli*

No jof Vate vähtee ni fit vähen kyl mäki. Tsirp tsirp.*uros*

clubculture:[q]No jof Vate vähtee ni fit vähen kyl mäki. Tsirp tsirp.*uros*[/q]

ja mua ei taaskaan huomioida mitenkään...*hmph*...

*super**enkeli*

No tää ois kyl ihan kiinnostava... hmm... nooh aletaan miettimään....*joo*

simontemplar:[q]Juhannuksena mökkikylän vuokraus??!!!!

Kiinostaisko ihmisiä jos vuokraisimme mökkikylän ja hillitön PA/etc sinne.. ja bileet pystyyn!!½!!

Kirjottakaa alle jos kiinnostusta löytyy*ökkö*[/q]

Cheers mate!

Toihan kuullostaa kivalta. Jos hinta ei muodostu tappavaksi niin totta munassa kun muutakaan kiinnostavaa ei ole toistaiseksi ilmestynyt. Tulee ihan meidän viime juhannuksen to-illan 5 jätkän "bileet" mieleen.

...ja se tuntematonhan olin siis minä.

Ihan kiva idis, mut varmaan turhan myöhään liikkeellä, mut ei kysäisemällä mitään menetä*joo*

Joo ei kyl liian aikasin ainakaan liikkeellä*iloinen*
Mut se on kuten tiedätte ni hyvät ideat tulee miltei yht äkkiä..
Eli heti jos tulee tietoon alle keski-suomen jotain mökki settejä tai vastaavia niin tänne sivustolle vaan infoa*joo*
Itse jatkan etsintää ja infoan sitten..Mut eiköhän se niin ole et jos tää homma toimii niin porukkaa kyl saadaan helposti kasaan ihan teltta paikoille saakka jos mökkeihin ei enään mahdu*ökkö*Kun tota jo melkein perinteeksi tullutta LSSS:kään ei harmi kyllä ole tänä vuonna ja siitä johtuen moinen idea.

Tässä nyt löyty jotain heti http://www.himosmokit.com/mokit10.html

Mielipiteitä??!!pitäskö olla missä päin suomea ja enemmän skutsissa tai jotain mielipiteitä ja ehdotuksia???

Meitsi jatkaa...roger out*sydän*

Täältä voi ainaki hakea ja katsella http://www.webinfo.fi/index.php?search_string=m%F6kit&area=area_16

[muokattu 7.5.2003 09:25]

Kylä kyllä... Hyvä jos ihmisiä alkoi kiinnostaa!

Nyt vaan kovasti mökki/leirintä sivuja läpi!

Mä oon nyt jo tunnin selaillu noita eri mökkisivuja ja nyt on iskeny kunnon mökkikuume... Pakko päästä jussina mökille.. ei auta...*joo**pihkassa*
Jatkan tutkimuksia...*iloinen*

Mä olen messis aivan 150% varmasti, jos löytyy mökki paikka jostain. ei väliä missä päin on...kunhan ei pohjosessa. ideana todella hyvä! taidankin alkaa katselee mökkejä, vähän sillä silmällä...

ei ollenkaan paha idea

Ei huono ajatus*hymy*

Hyvältä kuulostaa!!! Mukana ollaan*plur**plur**plur**plur*

angel83:[q]Mä olen messis aivan 150% varmasti, jos löytyy mökki paikka jostain. ei väliä missä päin on...kunhan ei pohjosessa. ideana todella hyvä! taidankin alkaa katselee mökkejä, vähän sillä silmällä...

*enkeli*[/q]

Jos ei läydy mitään mökkipaikkaa niin mä tuun teltan kanssa sun olkkariin leiriytymään... Mä sit sytytän sen juhannuskokonkin...*iloinen*

Noita mökkejä on liikaa....Hmm... mistäpäin porukka tahtois et vuokrattais se mökki? Niin mä voisin selailla siitä suunnasta niitä mökkejä...*hymy*

mökki-idea saa multa täydet pisteet. jeesh...*plur*
mäpä alan kattelee kans jos jostain löytää mökin jos toisenkin...*sukulaisten puhelinnumerot esiin*
ainut kriteeri mulla niitten mökkien kaa on et pääsee suht helposti...

Sijainnilla ei nyt niin väliä, kunhan ei mene helsingistä 300 km kauemmas

Juhannuksena mökkikylän vuokraus??!!!!

Kiinostaisko ihmisiä jos vuokraisimme mökkikylän ja hillitön PA/etc sinne.. ja bileet pystyyn!!½!!

Kirjottakaa alle jos kiinnostusta löytyy*ökkö*

O