F*cked up D.N.A 2 - 23.5 at Wanha
H A L O
',-'-,-'-,'-,'-,'-,-'-,-'-,-'-,-'-, *ökkö*
+Genki, KOE meets Genki+Marvin (Live), KIWA(Live) feat. Kris Kylven on electronic drums, Tim Thick, Sakura, Hiski & Pinnie, Tim Duster, LoQ, Pepe
[muokattu 6.5.2003 22:11]
HALO hallitsee äänet
ja minä...MINÄ HALLITSEN MAAILMAA!!!!!!!!!!!!!!!BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAAA!
tänne täytyy kai tulla, että saa latautua sitten pääsykokeisiin 26. päiväksi *pahis**pahis**pahis*
Mitä tält vois odottaa? Oisko kenelkään mielipiteit. Kuulin et viimeks ei ollu kovin hyvät... Mut kyl silti pakko lähtee.*pelle*
Jyrri:[q]Mitä tält vois odottaa? Oisko kenelkään mielipiteit. Kuulin et viimeks ei ollu kovin hyvät... Mut kyl silti pakko lähtee.*pelle*[/q]
siis oli varmaan joku ihan jos sanoi et oli huonot kemut viimeks! Ja PAH!!!*dissaa*
Jyrri:[q]Mitä tält vois odottaa? Oisko kenelkään mielipiteit. Kuulin et viimeks ei ollu kovin hyvät... Mut kyl silti pakko lähtee.*pelle*[/q]
siis luvassa on kunnon psykee ja beattia!! *ökkö*
alien:[q]Jyrri:Mitä tält vois odottaa? Oisko kenelkään mielipiteit. Kuulin et viimeks ei ollu kovin hyvät... Mut kyl silti pakko lähtee.*pelle*
siis luvassa on kunnon psykee ja beattia!! *ökkö*[/q]
OK kai se on sit pakko reissu edes. Sossun luukulle vonkuu rahaa... Koxboxis joku äijä mussutti ettei ollu viimeks hyvät bileet, mut ei voi kyl näköjään missaa näit.
noi on kyl saleen aika kovat kemut...*joo*
halo, tim thick ja tim duster...jeah
luultavasti ainoo miinus vaan oon wanha....
joka ei tosiaankaan kuulu ainakaan mun lempimestoihin... mut... kai seki menee kunhan se on kunnol dekottu
Nii mäki kelasin et ei se kovin perseest voi olla, ku on nii hyvää settii tiedos, mut mistäs sen tietäis. Ja siit vanhast en osaa sanoo kun ei oo ikinä päässy sinne asti...
mul oli viimeks ihan hauskaa ainaki ja puitteetki oli ihan kivat..
mut nyt en kyl sit osaa kuitenkaa sanoo pääseekö täl kertaa paikalle..