MYYTY

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Myynnissä siis UFO-merkkiset remmihousut, väri liila ja koko xs. Olleet ahkerassa käytössä taannoin, muttei kulumisen merkkejä näy. Myydään tarpeettomana.

Hinta 20e.

http://www.bewild.com/gibaufopap1.html

pumdidum

.

[q]hemuz, 6.11.2009 10:03:
.
[/q]

Uusia bilettäjiä ei juuri ole viimeaikoina tupsahtanut taivaalta. Ja vanhoille käy aina niin, että laiskistuu ja perse tuppaa leviämään. Minäkin peräänkuulutan, missä on XS-äässit, semmoiset englantilaisen tamman tyyliset rotuperseet?

[q]flatstick, 6.11.2009 10:07:

Uusia bilettäjiä ei juuri ole viimeaikoina tupsahtanut taivaalta. Ja vanhoille käy aina niin, että laiskistuu ja perse tuppaa leviämään. Minäkin peräänkuulutan, missä on XS-äässit, semmoiset englantilaisen tamman tyyliset rotuperseet?
[/q]

sanoppas se

Lasketaas 15e sisältäen mahdolliset postikulut.

Mulle, jos ei oo kukaan muu vielä ehtinyt apajille.

[q]flatstick, 6.11.2009 10:07:
[/q]

Oon nähny useita XS-pyllyjä bileissä. Aivan näinä päivinäkin. Sä käyt vääris bileis.

[q]Claquesous, 3.3.2010 17:25:
---
flatstick, 6.11.2009 10:07:

---

Oon nähny useita XS-pyllyjä bileissä. Aivan näinä päivinäkin. Sä käyt vääris bileis.
[/q]

Kantsii myös ottaa huomioon, et se mikä toiselle voi olla xs-pylly, voi toiselle olla jopa m-koon handeli..

O