TEMPLE I 10v.! ONNEA JA ANTEEKSI

Back to tapahtumat O

Eipä kummempaa kun että tänään päivälleen 10 vuotta Temple 1 raveista jos jotakuta nyt edes kiinnostaa! Ketään paikalla olleita? Itse missasin tapahtuman tuolloin,mutta erottajan tienoolta irrotettu juliste yhä tallella nostalgia kammiossa!

TEMPLE I

14.11.1992

PAASITORNI,HELSINKI

Joku duunatkaa mulle aikakone ja jättäkää mut tohon aikajatkumoon,eikä tarvii muuten hakea takas,kiitos.
:006:

Quote by The Boneless-one

Ketään paikalla olleita? TEMPLE I

Kaikkihan siellä oli. :) Vieläkin muistan sen ison sienenmuotoisen härdellin mihin heijastettiin jotain videokuvaa tmv siinä keskellä lattiaa. Oli kyllä niin hieno että nykypäivän dekoojat olisivat kateudesta vihreitä.

Haa, legendaarinen Paasitorni! Samassa paikassa järjestettiin muuten aika jemptisti 6 vuotta sitte Planet of love, ihan kiitettävällä line upilla. Robert Miles, Technohead, Ravers Nature, Awex, Paul van Dyk, Angel, Jokke. Just alkuviikosta fiilistelin kyseisen tapahtuman flaikku näpeissä :)

Kivaa oli kummassakin ;)

-- xybo

http://www.opaasi.fi/juha.vauhkonen/

-flaijerin kummatkin puolet...
Minne nää 10 vuotta oikein on menny? *huoh*

Montako topikkia tästä pitää tehdä?

Jep, muistan nähneeni mainoksia ko. tapahtumasta mutta syystä tai toisesta ensimmäinen 'bilekokemukseni' ajoittui vasta itsenäisyyspäivän aattoon 1992 kaapelitehtaalle destroit 4-kesteihin. Takaisin ei ollut kääntymistä ;)

Bileissä en ollut, kun ei ikä riittänyt. Piti tyytyä kuuntelemaan Radio Cityn Temple speciaalia.
Eikä tästä ole aikaakaan, kun viimeksi kuuntelin tuon kasetin lävitse. Mihin onkaan tuo maaginen musiikki kadonnut? *snif*

Erinomaisen älykästä laittaa topiikki tämän lisäksi kahteen muuhunkin paikkaan. Thumbs up!

mulla tais olla joku muka tärkeä tapahtuma alkuviikosta ja skippasin bileet. nykyään oon kyllä niin tunnoton drop-out teekkari että tentit feidataan ennen bileitä.

harmi että missas bileet mutta onhan noita hyviä ollut senkin jälkeen :)

Quote by Al Tapone

Haa, legendaarinen Paasitorni! Samassa paikassa järjestettiin muuten aika jemptisti 6 vuotta sitte Planet of love, ihan kiitettävällä line upilla. Robert Miles, Technohead, Ravers Nature, Awex, Paul van Dyk, Angel, Jokke. Just alkuviikosta fiilistelin kyseisen tapahtuman flaikku näpeissä :)

http://www.damicon.fi/fri/1996/flyers/planet-of-love-96-2.txt

Mr C ja Miss Djax viel lisäks. etenkin Djax jäi mieleen!! :D
ite koin valaistuksen tammikuussa 95 smile-klubilla. eli monet hyvät pileet tuli passattua.

edit.url

Quote by Paarma

Jep, muistan nähneeni mainoksia ko. tapahtumasta mutta syystä tai toisesta ensimmäinen 'bilekokemukseni' ajoittui vasta itsenäisyyspäivän aattoon 1992 kaapelitehtaalle destroit 4-kesteihin. Takaisin ei ollut kääntymistä ;)

Samma här. Pätee muuten moneen muuhunkin heeboon, joulukuussa vietetään varmaan aikasta monen 10-vuotisskenetysjuhlia.. =)

O