SILK DJ? Judge Jules Turkuun?
Ehkä ei ihan Judge Julesia, mutta eihän mikään ole mahdotonta...
Joka tapauksessa Club SILK haluaa tietää kenet pitäisi ottaa vierailemaan DJ-alttarille? Eli ehdotuksia kiitos!! Ja myös ulkomaiset nimet huomioidaan!!
Line-upissa nyt Kalle Miettinen, Jay Mellin etc.
Muut tiedot SILKistä > Update - Club SILK @ Börs Night Club
tämä osasto ei tietääkseni ole mielipidekyselyjä varten, vaan ainoastaan bileilmoituksia varten.
ps. judge jules on syvältä.
ps. judge jules on syvältä.
yhdyn :)
On muutenkin kova paikka lähteä T*rkuun, eikä Jullen tapainen huuhaa-DJ tuskaa ainakaan helpottaisi. No thaks!
Ensimmäisenä tuli mieleen Pete Heller ja Olav Basoski, mutta tämä taitaa olla aika utopistinen haave...
jos jatketaan Ian van Dahlin "kovaa" linjaa, niin seuraava "iso" nimi oli varmaan Lasgo :D
jos jatketaan Ian van Dahlin "kovaa" linjaa, niin seuraava "iso" nimi oli varmaan Lasgo :D
Noh, eipäs trollata siinä, esitetään mielummin asiallisia toiveita. Onhan sentään tulossa esim. Miettinen, Mellin ja Lehto, mikä ainakin mun mielestä kuulostaa erittäin lupaavalta. =)
ulkomaalaisista dj:sta ehkä:
dj martin luts
:D
Originally posted by D-E-D
ulkomaalaisista dj:sta ehkä:
dj martin luts
just just... hieman huomattavis jotain....
just just... hieman huomattavis jotain....
Kato kato ei ollut tälläkertaa capseilla. Huomattavissa kehitystä.
DJ RAINER :O:O:O:O:O
Dj Afro Igor, viime kuuleman mukaan sil oli vähän raha______pula kun oli myymäs teknareitaan paikallisen lähikaupan ilmotustaululla.
Junior Jack
Yhdyn edelliseen... ja lisään Kid Cremen.
eli: Junior Jack B2B Kid Creme
muita vois olla vaikka:
Stonebridge + Johnny Boy
Marco V
Ian Pooley
Roger Sanchez
Satoshi Tomiie
Deep Dish
Timo Maas
James Holden
Darren Emerson
em. Herrojen perässä ainkin minä säntäisin T*rkuun.
Armin Van Buuren...
Armin Van Buuren...
Nimenomaan! Se kun tulis niin..:006: :011: :010:
Dj Antoine
Ferry Corsten
Raver's nature
Charly Lownoise.
kyllä näillä turkuun saataisiin jo liikettä.
;)
Satoshi Tomiie
Deep Dish
Timo Maas
James Holden
Darren Emerson
em. Herrojen perässä ainkin minä säntäisin T*rkuun.
Kuullostaa erittäin hyvältä. Näiden heppujen takia raahautuisin minäkin todennäköisesti Turkuun. Vaikka, onhan se ihan kiva kaupunki muutenkin :D
Viddu, ei sais tuollaista sanoa, saattaahan se olla tule asuinpaikka, jos tyttöystävä pääsee sinne kouluun. Noh, kehitystä Kotkalle...