mimmi deejiit ?
Pia V ja Milla Lehto tulee ensimmäisenä mieleen. Molemmat soittaa progempaa taloa. Ja mallikkaasti! :)
Lukakin muutti Englantiin. Mutta onhan aina missiah. :)
Cinnamon & Lucy Luke, Millennium House Babies, Turku. House / Prog. House
eikös angel ja kouma ole naikkosia?
kelpaako drag-queenit?
Joo, eli meitä tyttöjä on jonkin verran.. ensimmäisenä tulivat itselleni mieleen Tekla, Anna S. ja Milla Lehto . Ja tietty allekirjoittanut itse ;)
Biisilistaa mm. mun makkarinauhasta löytyy ylex:n sivuilta (nauha tuleepi jossain vaiheessa tänne platinumiinkin).
.PiaV
vieläkös mia-u soittaa? tai tinja tai wendy house?
Noh..tietty Missiah (hard house/saksa trance) & Domina (hard house/hard trance) :excellent:
missiah tais soitella nykyään progea :)
elwira
Ihan mielenkiinnosta:
Miksi etsitte juuri kikkelitöntä levynkääntäjää?
edit:
Ja olisiko dj mielissään, jos häntä pyydettäisiin soittamaan nimenomaan roska-klubille? ;)
Miksi etsitte juuri kikkelitöntä levynkääntäjää?
Ei se ole Deitti.netistä löytänyt, nyt vonkaa täällä :excellent:
edit: iok.irkj.
I'll go for pumpin' dark house beats. Ja Cinnamon kans.
miss jarealla on varmaan eniten kokemusta
Jes jes!
Jarea Roska-klubin vierailevaksi tähdeksi! Milloin on muuten viimeksi esiintynyt Suomessa?
ei hitto! jarea pitää kyl saada roskaan!
miss jarealla on varmaan eniten kokemusta
Voi olla mut ei se kyl suomalainen ole.
hieman arveluttaa kun tässä kysellään vain ja ainoastaan naisdj:den perään...onko pimppi ja tissit joku arvo joka oikeuttaa keikan? :|
anyway, musta sellanen naisdj-palvonta ja sukupuolella ratsastaminen vaan huonontaa naisdeejiiden mainetta.. :/
DJ *mC, joka luultavasti edelleen kiukuttelee mulle...
& tulevaisuudessa itseni jos niin pitkälle jaksaa katsoa (DJ LDS)
Netistä ei löydy Mitään *Mc:stä. Yritin juuri etsiä... Jos joku löytää jotain infotkaa mulle.
:happyroll: :roll: :hearts: :excellent: :cool:
listatkaapas kaikki suomalaiset mimmi dj:t jotka tiedätte ja antakaa jotain infoo tyylistä ja yhteystiedoista..tarvin naista..siis soittaan :)
voipi itsekkin ottaa yhteyttä:
hahmo@krapula.net