sektori - sailors (minimal/deep/rockin/techno/house)
sailors
setti minimalistista rokkaavaa sekä majesteettisen eleganttia teknoa. raitalista myöhemmin ny ei kerkee.
elikkä nyt :
Falko Brocksieper - Faux Bold (Sub Static)
Heib - Entdeckung Der Langsamkeit (Kompakt)
Process - Glider (Traum)
Misc. - Frühling In Beton (Sender)
WeltZwei - Expander (Sender)
Ben Neville - Van (Telegraph)
D.Diggler - Motojuice (Resopal)
Heiko Laux - Santa Maria [dry-dub-mix] (Kanzleramt)
Hyvin kuvattu mitä sisältää :)
Jätkä hallittee, Eilola keisariks!
Harmi et pileet ja keikat peruuntu, ei päästä kuulee ukkoa tiloissa
Ja taas...Perskeles. :heart:
kova miksaus, varsinkin loppupää rokkaa huolella näin ensi kuulemalta.
nyt ei sen pidempää analyysia irtoa.
lopussa meni mulle ehkä aavistuksen liian napakaksi, mut muuten hyvä miksaus ja hyvää musiikkia.
mun mielestä kaikki biisit oli tosi hyviä. hyvä samu! :)
ihan jees, liian napsuvaa aijoittain, mut mähän oonkin tällanen melodian perään aikaileva kixufani :D
jussi heh. mun mielestä tää on aika melodista kamaa. ja onhan tossa lopussa sellasta d-henkistä kiksuttelua. vois tosiaan tehä joskus sellasen
melodisemman miksauksen, mutta niitä on yhtä tuskaa miksata järkevästi sellasia biisejä ( en_vaan_osaa.gif )
jussi heh. mun mielestä tää on aika melodista kamaa. ja onhan tossa lopussa sellasta d-henkistä kiksuttelua. vois tosiaan tehä joskus sellasen
melodisemman miksauksen, mutta niitä on yhtä tuskaa miksata järkevästi sellasia biisejä ( en_vaan_osaa.gif )
tot.
siinä lopuss on yksi aika magee piisi joo
meinaatko jussi digglerin motojuicea? omaan korvaan tuo biisi ainakin heti erottui miksauksesta aivan mielettömän upeana raitana.
Alku oli mun makuun vähän unettava mutta parin ekan biisin jälkeen rupes jalka vipattamaan. Hyvää matskua eikä tekniikassakaan ollu valittamista IMO.