MADWAVE presents FINRG TOUR » 16.01.2004 » bar KINO » Pori

Back to tapahtumat O

Madwave presents FINRG Records on tour.

» Friday 16.01.2003
» Bar KINO, Pori

» Line-up:

CARBON BASED live [FiNRG Records]
PROTEUS [FiNRG Agency, Säde, Logic UK]
SERGEI SHKUROFF [FiNRG Agency, Madwave, Immoral, MMM]
E-NRG b2b RX b2b NEMES [FiNRG records]
SAMPUS [Madwave]

» 22-04
» K18
» 6 euro

» sponsored by uusi autokoulu & oroscopo

» stay tuned for more information....
» support your local madness dealer!

:hearts: I LOVE HARD DANCE :hearts:

Jee, polkkabileet porissa! Näitä saanukki jo vähän venata ku tuolla ulkopaikkakunnilla bilettäminen on tullu kalliiksi :D

Valitettavasti nää on samaan aikaan Tampereen Roska-klubin kanssa :crybaby: mut jos ei oo mitenkään hirveesti ylimäärästä rahaa ni luulen et täällä ollaan paikalla ennemmin. Ehkä Turku-Roskaan sit vihdoin...

-ReQ-

Flyer lisätty. Mielipiteet ko. teoksesta ovat erittäin tervetulleita! :)

Jäbä alkanu vääntää 3D studioo? Ihan muigeen hyvän näköinen piccy! :)

:hearts:

Ei voi olla totta!!!!

:hearts:

MAHTAVAA!

Tää on just se mitä Pori on kaivannu!
Sääli et tarvii oottaa ens vuoteen, mut niinku sanotaan, hyvää kannattaa oottaa.. :excellent:

Nii ja tosi hyvännäkönen flaikkukin!

Rulez! hard nrg meininkiä!!!!!!!! :hah:
------------------------------------------
lol

Quote by Beliar

Kaikki kunnia ko. ja monien muiden flabojemme tekemisestä kuuluu Madwaven webmasterille ja viralliselle hakkerille nimeltään PHADEJ. Tottakai minun tarkalla ohjauksella. :D :)

Quote by shkuroff
Quote by Beliar

Kaikki kunnia ko. ja monien muiden flabojemme tekemisestä kuuluu Madwaven webmasterille ja viralliselle hakkerille nimeltään PHADEJ. Tottakai minun tarkalla ohjauksella. :D :)

:king:

onkohan tämä kiertue tulossa tampereelle vai pitääkö lähteä poriin asti kattoo alkuvuoden parasta line uppia.... :)

No tottakai täytyy Poriin tulla :D

Quote by dark-raver
onkohan tämä kiertue tulossa tampereelle vai pitääkö lähteä poriin asti kattoo alkuvuoden parasta line uppia.... :)

Kiertue ei ainakaan ihan vielä Tampereelle eksy, ainakin tietääkseni...Ehkä keväällä... :excellent: Joten kannattaa tulla Poriin.

Heijjoo, sergei pistä mailia jos tarttet mua täällä ;)
telain@utu.fi

Taitaapa ensi vuodesta tulla aika mukava kun heti tammikuussa kotiovella
kolkutellaan.
Eipäs ole yhtä rankkaa kokoonpanoa vähään aikaan täällä nähtykkään :happyroll: :happyroll:

:laugh:

\ö/

Siis onkos täs mahollisesti iha oikeesti kyse KIERTUEESTA.....???
Toivottavasti... Nimittäin tommosen line upin pippaloihin ois aika mahti päästä mut Pori hieman kaukana....... :sad:
JKL sopis kaikkein parhaiten...........

Tätä vois kyllä harkita vaikkei musaa mun makuun olekaan tarjolla :) Proteusta olis kiva kuulla pitkästä aikaa :cool:

Kattos Sergei tuo Proteuksen pitkästä aikaa Poriin. Edellisestä Proteuksen visiitistä onkin reilu vuosi ja siitä keikasta jäi mieleen ainakin Lab-4 Candyman! :) Varmasti tsekkaamisen arvoiset bileet!!!!
Itse skippaan bileet:( huutaessani kurkku suorana tuleville alokkaille Säkylässä! :)

Hei Sergoo mikä tällä on sitten soittojärjestys???

O