ENJOY THE MUSIC-NOT DRUGS mielenosoitus/streetparty 29.05-04

Back to tapahtumat O

YAD feat. Club SÅINT presents:

ENJOY THE MUSIC - NOT DRUGS (mielenosoitus/streetparty) @ Hki

Kokoontuminen Senaatintorilla la 29.05-04 klo 12.00, josta kulkue jatkaa päätapahtumaan!

DJ`S
- Jokke
- Kimik
- Tab
- Olli S
- Lbj
- Kari P
- Klabi
- Fine
- TommyDeeJay & UrmaZ (TDJ & UZ)

Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta...

Big up, oikeella asialla!

Pakko taas kirota, kun ei asu Helsingissä vaan Tampereella :roll:

Quote by Peter Skogberg

No eihän se nyt mitään estä. Pendolino kulkee suuntaan jos toiseenkin :cool:.

Quote by axiom
Quote by Peter Skogberg

No eihän se nyt mitään estä. Pendolino kulkee suuntaan jos toiseenkin :cool:.

Juuri näin.

1h 27min, vai mitä se VR nyt mainostaakaan!!!!

Siis mä kuulin että tuolla tapahtumassa ois jotain ilmapalloja täynnä ilokaasua joita jaetaan ilmaseks...Onko totta että tää on nyt siis se kannabiksen laillistamis mielenosotus...jos tää on se niin mä oon mukana...Big Up Dj Koroke (urmaZzzzZzZz :sleepy: )

Quote by Miccael Pop
Siis mä kuulin että tuolla tapahtumassa ois jotain ilmapalloja täynnä ilokaasua joita jaetaan ilmaseks...Onko totta että tää on nyt siis se kannabiksen laillistamis mielenosotus...jos tää on se niin mä oon mukana...Big Up Dj Koroke (urmaZzzzZzZz :sleepy: )

Ilmapalloja ei järjestävätaho ikävä kyllä voi sponssata, vaikka kuinka mieli tekisi. Ja ei, tämä ei ole se kannabiksen laillistamis mielenosoitus, vaan ajamme aivan päinvastaista aatetta tällä tapahtumalla. Toivottavasti tämä sammutti tiedon janosi "Dear Miccael Pop"!

Onks tää se landeille kyytii-haista vittu-jeesus pelastaa tapahtuma sitten???

Quote by Miccael Pop
Onks tää se landeille kyytii-haista vittu-jeesus pelastaa tapahtuma sitten???

Hohhoijaa...
:sleepy: :sleepy:

Ajankohta ei ole kovin hyvä, kun pitäis käydä noin 5 ihmisen ylioppilasjuhlissa.

Pitää vissiin syödä nopeasti "voileipäkakkuja" :D

Quote by Club Såint
..Kokoontuminen Senaatintorilla la 29.05-04 klo 12.00, josta kulkue jatkaa päätapahtumaan!

Tää alkaa olla jo pelkokerroin tasoista tavaraa! Polkka maraton: Senaatintorilta Kaapelille, aikaa 9h! :D

Quote by anton
Quote by Club Såint
..Kokoontuminen Senaatintorilla la 29.05-04 klo 12.00, josta kulkue jatkaa päätapahtumaan!

Tää alkaa olla jo pelkokerroin tasoista tavaraa! Polkka maraton: Senaatintorilta Kaapelille, aikaa 9h! :D

Päätapahtuma ei suinkaa ole Kaapelitehtaalla, vaan aivan Helsingin ydinkeskustassa. Siirtymä taival on noin 30 min, ihmisten määrästä tietenkin riippuen!

TERVETULOA!

Hitto pitäisikön heilahtaa mestoille? Mä kun en ole koskaan voinut sietää minkäänlaisia päihteitä...

kahvilla selvitään :eek:

Quote by Faini
kahvilla selvitään :eek:

Jep. Joku toinen selvii pirillä. Mut onko kummallakaan asiaa "no drugs"-miekkariin?

no mul on vähä pakko mennä :D :D

Quote by Club Såint
Päätapahtuma ei suinkaa ole Kaapelitehtaalla, vaan aivan Helsingin ydinkeskustassa.

Ja tämä päätapahtuma on sitten mikä?

Päätapahtuma oli ehkä hieman väärä sanamuoto. Tarkoitamme "päätapahtumalla" tietenkin paikkaa X, missä DJ:t viihdyttävät meitä musiikillaan. Kyseinen musisointi alkaa siitä minne kulkue loppuu, noin klo 12.30!

TERVETULOA!

Damn!
Tämäkin vielä...eli huomenna siis paistaa aurinko and music will set you free!!!!

O