essence summer trance :: klubi, turku
essence summer trance :: night of the arts special
date :: 19.8.2004
time :: 21.00 - 03.00
place :: klubi, humalistonkatu 8, turku
age limit :: 18
tickets :: 3e
:: line-up
John Major vs. Pete Input (Millennium)
Defa vs. MrT (Code Red)
JussiS vs. pHaze (SPP)
Torstaina :mad: :crybaby: :mad:
mut 3euroa :eek:
:D taitaa tulla pitkä viikonloppu
Kesä + trance = :) Täältä alkaa mun kesäloman vietto :D
torstaihan on paras ilta: ei töitä. pitääpä tulla illanviettoon, hinta ei tosiaan ole paha! täällä nähdään.
Ja tänne loppuu mun lomani. Onneks viel seuraava päivä vapaata, et voi silleen huoletta imailla tääl bissee...
Ja tänne loppuu mun lomani. Onneks viel seuraava päivä vapaata, et voi silleen huoletta imailla tääl bissee...
good for U, meizi menee aamul kasix duunii. no,battery ja pari kuppii kahvii,ni kyl se siitä.
luvassa ainakin allekirjoittaneelta kesäistä transsia pimenevään taideiltaan koko rahan edestä.
Eih, aika pitkä viikonloppu tiedossa turkulaisille. Pitkään aikaan ei tapahdu hirveesti ja sit hups vaan 4 kemut samana viikonloppuna. Good morning Turku!
..good for U, meizi menee aamul kasix duunii. no,battery ja pari kuppii kahvii,ni kyl se siitä..
..nooh, mä meen kuudeks..tiedä sit kauan jaksaa olla.. ..mut tultava on! :)
Juu... Trancea taiteiden yönä. Jos vaikka veivaiski niin taiteellista kamaa, ettei itekkään enää tajua. No ei sentään.... :hah:
Tarvii pitää vielä "salainen" palaveri John Majorin kanssa b2b:n sisällöstä.
Vaikka tanssijalka ei vielä torstaina vipattaisikaan täysillä, niin luvassa on kuitenkin sen verran letkeetä "kesä transee", et o suu muirussa koko ajan. :D
Vaikka tanssijalka ei vielä torstaina vipattaisikaan täysillä
Miksei vipattaisi :)
Ja apua tohon löytyy tietenkin Klubin Happy Hourista, joka jatkuu aina klo 23.00 asti :)
No jos vaiks joku houldaa jalkatyöskentelyään viikonlopulle, missä nyt ei tietenkään ole järjen hiventä, koska aikainen lintu madon nappaa. :D
Niin joo... Uusi kolmen levyn mix-cd sessio mukana kuvioissa. Nappaa hihasta kiinni ja hanki omasi. Ei maksa paljoo... ;)
Klubin häppäri on muuten klo 24 asti ja tarjoukset eivät muutenkaan ole pahat ;)
Iso bisse 2 e
Siideri 2,5 e
Drinksut alk 2,5 e
Tästä on hyvä aloittaa Turun kesän ehkä kiireisin bileviikonloppu. Tosiaan neljät bileet luvassa..
Soittoajat:
21.00 - 23.30 :: JussiS vs pHaze
23.30 - 01.00 :: Defa vs MrT
01.00 - 02.30 :: John Major vs Pete Input
Voi helvetti, noi Karrin hinnat on ihan liian vaarallisia! :hah: Hik!
Tossa viimeisessä soittoajassa taitaa olla pikku fiba. Se varmaankin pitäisi olla 01 - 02:30, mikäli alkuperäisen postauksen kellonaikoihin on luottamista.
Tossa viimeisessä soittoajassa taitaa olla pikku fiba. Se varmaankin pitäisi olla 01 - 02:30, mikäli alkuperäisen postauksen kellonaikoihin on luottamista.
*ups*
Tämä aloittaakin meikäläisen kadotus-vkonlopun
:panic:
:hearts:
Tämä aloittaakin meikäläisen kadotus-vkonlopun
:panic:
:hearts:
Kohta vois kadota klubille käväseen :happyroll: