Postaa tänne ku oot muuten vaan waszted
1 - 8 / 8
O
Yeah... tUli tahkottua knocnkouyt kingsiä plauystatiuonillä... yeah.. Muhanmaad alista ollu mitään vastusta.
Tai no ei mitään ... unoshtaakaa
Ei vihtu uni tullu...ja kello soi 20 min päästä. Pakko nukkua kai tarkotuksella pommiin, et jaksaa tänä päivän ja illan... :panic:
lasketaaks känni. oon jonu jekkua paljon. joraan hi9mas yxikseni ku oon humalassa?
Tulee täs mieleen oma krapulainen truu-wasted-päiväni keväällä kun tuli väännettyä Mario Karttia klo. 11.00-20.00 kertaakaan huoneestani poistumatta. Sit taisinkin pelästyä sitä hajua, ja haettiin uus setti olutta :heart:
Tulee täs mieleen oma krapulainen truu-wasted-päiväni keväällä kun tuli väännettyä Mario Karttia klo. 11.00-20.00 kertaakaan huoneestani poistumatta. Sit taisinkin pelästyä sitä hajua, ja haettiin uus setti olutta :heart:
öö ketkä haki? sun pitäis juki ehkä käydä lääkärillä aina tollasten päivien jälkeen (tai pyytää "jotain muuta" käymään :scared: )
öö ketkä haki?
Minä ja hyvä ystäväni Mikko.
1 - 8 / 8
O